Blogi

Asiakkuuspäällikkö digitaaliseen markkinointiin

Hei ystävä, oletko Parceron uusi digitaalisen markkinoinnin asiakkuuspäällikkö?

Etsimme digitaaliseen markkinointiimme eläväistä asiakkuuspäällikköä, joka jatkaa myyntimme terävää kasvukäyrää.
Parcero jatkaa matkaansa kasvun polulla, jonka mutkissa meitä ohjaavat jatkuva kehittyminen, rohkeus ja pyrkimys edistää Suomen kilpailukykyä – tämän teemme tarjoamalla asiakkaillemme vaikuttavia markkinointipalveluita ja mitattavaa kasvua.

Toimistomme seinien sisässä vilistää niin luovia suunnittelijoita kuin analyyttisia digitaalisen mainonnan ammattilaisiakin. Nyt uniikkiin joukkoomme haetaan asiakkuuspäällikköä, joka suuntautuu työssään erityisesti digitaalisen markkinoinnin asiakkuuksiin. Tule rakentamaan menestystarinaamme Turkuun tai Helsinkiin ja lue työnkuvasta lisää alta.
Mitä digimarkkinoinnin asiakkuuspäällikön työhön kuuluu?
Parceron digitaalisen markkinoinnin asiakkuuspäällikkö on tiiminsä aktiivinen jäsen, joka kommunikoi hyväntuulisesti niin asiakkaiden kuin työtovereidenkin kanssa. Päätoimiset työtehtäväsi ovat kuitenkin seuraavat:

  • Digitaalisen markkinoinnin uusasiakashankinta
  • Asiakkuuksien kehittäminen ja kasvattaminen tarjoamalla palveluportfoliostamme ja yhteistyökumppaniverkostostamme juuri asiakasta parhaiten hyödyttäviä palveluja

Mitä odotamme sinulta?

Parceron digimarkkinoinnin viidakossa selviytyminen edellyttää loistavia vuorovaikutus- ja ihmissuhdetaitoja. Ennen kaikkea olet asiakas- ja ratkaisukeskeinen tyyppi, joka sukkuloi sulavasti myös tiimityöskentelyssä. Lisäksi odotamme sinulta riittävää kokemusta, jonka ansiosta voit hihkaista hep seuraavan listan jokaisessa kohdassa:

  • Ymmärryksesi digitaalisesta markkinoinnista on vahva.
  • Olet kiinnostunut tai osaat jo growth hacking -toimintatavan
  • Osaat ajatella markkinointia strategisesti.
  • Ymmärrät asiakkaan liiketoiminnan tilanteen.
  • Kommunikoit vaivattomasti sekä suomeksi että englanniksi.
  • Olet päämäärätietoinen, huolellinen ja nopea oppimaan.
  • Allekirjoitat Parceron arvomaailman ja kulttuurin.

Kajautitko juuri ilmoille kuusi hep-huutoa? Mahtavaa, taidat siis olla juuri etsimämme tyyppi!
Me Parcerolla luotamme kykyihisi, minkä vuoksi olemmekin asettaneet työurallesi jo kaksi tuloksiin perustuvaa tavoitetta. Ensinnäkin odotamme, että saavutat vuodessa 250 000 euron henkilökohtaisen myyntikatetavoitteen. Lisäksi toivomme sinun olevan vahvasti mukana räjäyttämässä kasvuun digitaalisen markkinoinnin yksikkömme vuosittaisen myyntikatteen.

Mitä tarjoamme sinulle?

Parcerolla sinua odottavat mielenkiintoiset työtehtävät ja lyömätön työporukka, jonka kunnianhimo pursuaa aivan Suomen huipulle asti. Työsuhde-etuihimme kuuluvat myös ePassi, laaja työterveyshuolto sekä kehittymistäsi tukevat henkilökohtaiset tavoitteet ja koulutukset.

Päätoiminen toimistomme sijaitsee Turussa, mutta Helsingin Kalasatamassa uurastava tiimimme kasvaa myös vauhdilla. Työssäsi saatkin itse valita, kummalle kaupungille sydämesi sykähtää kovemmin. Oli valintasi kumpi tahansa, työhösi kuuluu tietysti myös asiakkaiden luona matkustamista (pääosin pk-seudulla).

Meillä työnteko perustuu ystävyyteen ja luottamukseen. Digimarkkinoinnin asiakkuuspäällikkönämme voit siis aikatauluttaa työsi hyvin vapaasti, kunhan homma pelaa sovitusti ajallaan ja tuloksia syntyy. Uskomme, että intohimoisena tyyppinä haluat johtaa oman työsi maaliin autonomisesti.

Lähetä hakemuksesi tästä linkistä. Liitä mukaan ansioluettelosi ja/tai LinkedIn-profiilisi.
Hae asiakkuuspäälliköksi heti tai viimeistään 19.2.2020 – paikka täytetään heti sopivan tekijän löydyttyä!
Lisätietoja Parcerosta tai työnkuvasta antaa CEO Antti Jokela.
antti.jokela@parcero.fi
puh. 050 362 1744

Parcero on strategisesti ajatteleva markkinointiviestinnän kumppanisi. Toimimme vahvalla arvopohjalla, jalat maassa ja kanssamme on hyvä kehittää bisnestä. Missiomme on tehdä brändistäsi tunnettu ja luoda lisää myyntiä. Kaikki palvelut saman katon alta!

Tilaa kasvumarkkinoinnin vinkit suoraan sähköpostiisi!

Liity Parceron ystäväksi ja vastaanota arvokasta tietoa sisältömarkkinoinnin ja digitaalisen kasvumarkkinoinnin saralla. 

Kiitos liittymisestäsi! Saat meiltä sähköpostia tuota pikaa.