05.05.2019

Parceron ja K-Plussan markkinointi­kumppanuus tuottaa tulosta

Parcero

Vuonna 2017 alkanut Parcero Marketing Partners Oy:n ja K-Plussan markkinointisuunnittelun yhteistyö on kasvanut sosiaalisen median sisällöntuotannosta kohti monipuolista markkinoinnin kumppanuutta. Kampanjoiden ideointi ja tuotanto perustuvat Parceron ja K-Plussan tiimien aktiiviseen yhteistyöhön, joka on johtanut onnistuneisiin luoviin kokeiluihin ja toteutuksiin.

“Ei ole väliä, onko kyseessä sisältöjen kehittäminen, tuloksien analysointi tai kampanjoiden suunnittelu; vahva sparraus ja mielipiteiden vaihto on yhteistyömme positiivinen voimavara. Meidän tiimit tekevät yhteistyötä hyvin mutkattomalla tavalla.” Parceron Creative Director Robert Lindell kertoo.

Parceron ja K-Plussan toimintamallia kehitetään jatkuvasti entistä laajemmissa ja monipuolisemmissa sisältökampanjoissa, kuten brändi- ja pankkiyhteistyön markkinoinnissa. Vahva luottamussuhde Parceron kanssa antaa varaa haastaa, kritisoida ja luoda jotain täysin uutta, tuloksellisuutta unohtamatta

Anne Lumme

Brand Manager
K-Plussa

Opiskelijan K-Plussan markkinointiin lähdettiin rohkealla otteella ja huumorilla. Ohjelma lanseerattiin onnistuneesti Makaronilla mennään -teemalla vuonna 2017. Opiskelijoiden antama positiivinen palaute on ollut selkeä viesti jatkaa kampanjaa samaan malliin niin sosiaalisessa mediassa kuin muussakin viestinnässä, kuten yliopistojen kampus-tapahtumissa.

”Opiskelijat ovat erityinen kohderyhmä, joiden ostokäyttäytymistä ohjaa luonnollisesti tuotteiden hinta, vaikka he myös arvostavat esimerkiksi K-ruokakauppojen laajoja luomutuotevalikoimia. Opiskelijan K-Plussan onnistunut markkinointi tuo jatkuvasti lisää uusia ohjelmaan liittyneitä”, kertoo ohjelmasta vastaava Key Account Manager Heli Åman.

Luovat ideat, asiakasymmärrys ja analytiikka ovat osoittautuneet tulokselliseksi kombinaatioksi. K-ryhmän in-house mediatoimisto suunnittelee ja ostaa mainostilat online-kanaviin. K-Plussan opiskelija-ohjelman markkinoinnissa on toteutettu omin voimin myös kohdennettua ulkomainontaa ohjelmallisen ostamisen keinoin, Parceron suunnittelemin sisällöin.

Tähän loppuun kehoite/ CTA