Display-mainonnalla brändinäkyvyyttä ja tuloksia

Display-mainonta tarkoittaa erilaisten bannerien näyttämistä digitaalisten mainosverkostojen kautta. Bannereilla voit kasvattaa tehokkaasti brändisi tunnettuutta ja saavuttaa loistavia tuloksia lyhytkestoisilla kampanjoilla sekä uusien tuotteiden ja yritysten mainonnalla. Verkkoa selatessasi oletkin varmasti törmännyt esimerkiksi verkkokauppojen aggressiiviseen display-mainontaan, jossa sinua houkutellaan ostamaan viimeksi selaamiasi tuotteita.

Display-mainonnan ansiosta tavoitat potentiaaliset asiakkaasi riippumatta siitä, viettävätkö he aikaansa mobiililaitteella, tietokoneella vai vuoroin molemmissa. Päätelaitteesta riippumattomilla mainonnan ratkaisuilla löydät juuri oikeat ihmiset kaikissa laitteissa, joita he päivän mittaan käyttävät.

Display-mainonnan kohdentaminen

Display-mainontaa voidaan kohdentaa erittäin monipuolisesti. Banneri-mainoksia voidaankin näyttää esimerkiksi hyperlokaalisti tietyn kivijalkaliikkeen läheisyydessä tai koko Suomen laajuisesti suosituimpien medioiden parhailla mainospaikoilla. Mainonnan kohdentamisessa on mahdollista hyödyntää oman datan lisäksi myös toisen- ja kolmannen osapuolen dataa mainonnan tavoitteistasi riippuen. Datakohdentamisessa voidaan hyödyntää muun muassa:

  • käyttäytymiseen, kiinnostusten kohteisiin ja ostoaikeeseen perustuvaa dataa
  • demografisia tietoja (asuinpaikka, ikä, sukupuoli)
  • aihekohdentamista
  • samankaltaisten yleisöjen profilointia

Monikanavaisuus ja sen mittaaminen on erityisen tärkeää myös display-mainonnan tehokkaan optimoinnin kannalta. Eri kohdentamistapojen ja mainossijoitteluista saatavan datan perusteella pystymmekin optimoimaan kohderyhmiä ja medioita niin, että mainokset näkyvät juuri siellä, missä niillä on suurin mahdollinen vaikutus.

Parcerolla display-mainontaa voidaan toteuttaa ohjelmallisella ostamisen työkalulla, kuten Adformilla tai Google Adsissa Googlen mainosverkostossa (Google Display Network).

Retargeting palauttaa kävijät sivustollesi ja lisää myyntiäsi helposti

Retargeting on tärkeä osa display-mainontaa, sillä ennen ostopäätöksen syntymistä potentiaalinen asiakkaasi vierailee todennäköisesti useilla eri sivustoilla. Näyttämällä mainoksia sivujasi jo tutkineille kuluttajille ja B2B-puolen edustajille varmistat, että tuotteesi tai palvelusi jättää houkuttelevan muistijäljen hänen ajatuksiinsa.

Retargeting on monesti helpoin ja kohdennukseltaan hyvin tarkka keino palauttaa kävijät verkkosivuillesi. Sen ansiosta voit näyttää esimerkiksi dynaamisia tuotemainoksia ostoskorin hylänneelle kuluttajalle, aktivoida vanhoja asiakkaitasi ja muistuttaa heitä brändisi tai yrityksesi olemassaolosta.

Luomme sisällöt ja toteutamme display-mainonnan

Meillä digitaalisen mainonnan ammattilaiset ja luovat suunnittelijat tekevät tiivistä yhteistyötä saman katon alla – vain muutaman askeleen päässä toisistaan. Yhdessä autamme sinua suunnittelemaan ja tuottamaan laadukkaat mainokset sekä toteuttamaan display-mainontasi kohdentamisen, seurannan, kehittämisen ja tulosten analyysin.

Kiinnostuitko display-mainonnasta? Kutsu Parceron asiantuntijat paikalle ja pyydä tarjous!

Referenssejä

Baltic Sea Action Group | Hakusanamainonnalla +625 % kasvu lahjoitusten arvoon

Baltic Sea Action Group | Hakusanamainonnalla +625 % kasvu lahjoitusten arvoon

Helkama Rent Oy | Huipputuloksia hakusanamainonnalla

Helkama Rent Oy | Huipputuloksia hakusanamainonnalla

GetJenny: Liidien hankintaa 2000:lla datapohjaisella mainonnan testillä

GetJenny: Liidien hankintaa 2000:lla datapohjaisella mainonnan testillä

Technopolis: UMA Workspace; sosiaalisen median strategia, ylläpito ja kansainvälisesti skaalautuva markkinointi

Technopolis: UMA Workspace; sosiaalisen median strategia, ylläpito ja kansainvälisesti skaalautuva markkinointi

Suomen World Vision: Kummeja kehitysmaiden lapsille

Suomen World Vision: Kummeja kehitysmaiden lapsille

Icare Finland

Icare Finland

Elämyslahjat: Verkkokaupan liikevaihdon 10-kertaistaminen digimarkkinoinnilla

Elämyslahjat: Verkkokaupan liikevaihdon 10-kertaistaminen digimarkkinoinnilla

Lisää blogista

Growth hacking

SMART-tavoitteilla konkreettista kasvua ja kehitystä markkinointiin

Monelle mainostavalle yritykselle on jo iskostunut, että markkinoinnin ja etenkin digitaalisen markkinoinnin lukuja tulee seurata.…
Growth hacking

TikTok-mainonta osaksi Parceron palvelupalettia

Parcero liittyi harvojen ja valittujen mainostoimistojen joukkoon Suomessa, jotka ovat päässeet mukaan TikTokin mainosohjelmaan. Tämä…
Growth hacking

TikTokin haastaja Instagram Reels on nyt Suomessa

Instagram Reels julkaistiin elokuun alussa 50 maassa. Nyt lukuisat vaikuttajat, sisällöntuottajat ja brändit ovat innokkaina…
Growth hacking

Markkinoinnin pelillistäminen tuottaa tulosta sosiaalisessa mediassa

Nykyaikana kohtaamme arjessamme jatkuvan informaatiotulvan, joka hankaloittaa omaa keskittymistämme. Sosiaalinen media on täynnä mainossisältöä, minkä…

Ketterä, tuloksellinen ja luova – kaikki palvelut saman katon alta

Luova suunnittelu

Viestintäkonseptit
Markkinointikampanjat
Sisältömarkkinointi
Sosiaalinen media
Tapahtumat & elämykset

Digitaalinen markkinointi

Growth hacking
Google-mainonta
Sosiaalisen median mainonta
SEO / CRO
Ohjelmallinen Display
Inbound-markkinointi
Analytiikka

Strategia

Sisältöstrategia
Markkinoinnin strategia
Kohtaamisstrategia

Koulutukset ja workshopit

Sosiaalinen media
Digitaalinen mainonta
Kasvumarkkinointi
Elämyksellinen markkinointi