Somekoulutusta, sisältömarkkinoinnin workshop tai asiaa analytiikasta

 

Tarjoamme vuosien kokemuksella digitaalisen markkinoinnin, sisältömarkkinoinnin ja sosiaalisen median koulutuksia ja workshopeja. Siis käytännössä kaikkea sitä oppia, mitä tarvitaan kasvun ja mitattavien tuloksien luomiseen.

Asiantuntijamme ovat kouluttaneet lukuisia yrityksiä eri toimialoilta, niin B2C kuin B2B-kentässä. Teemme lisäksi aktiivista yhteistyötä Turun kauppakorkeakoulun kanssa.

Digitaalisen markkinoinnin koulutukset

Tämän teeman koulutukset ovat erittäin hyviä sinulle erityisesti jos:

  • Suunnittelet palvelun, tuotteen, brändin tai verkkokaupan lanseeraamista
  • Haluat varmistaa, että verkkosivuillasi tai -kaupassasi analytiikka on varmasti asennettu oikein ja mittaa oikeita asioita
  • Olet luomassa tai hallinnoit digitaalisen mainonnan kampanjoita, ja haluat varmistua että saat niistä kaiken tehon irti (Google, Facebook, Instagram, Linkedin, YouTube, display)
  • Haluat tehdä digitaalisen markkinoinnin in-house, mutta kaipaat välillä uusia ajatuksia toimistolta, joka pitää tekijänsä koko ajan kärryillä uusimmista tuulista

Mikäli vastasit mihin tahansa yllä olevista ”kyllä”, ota yhteyttä Ilkkaan!

Digitaalisen markkinoinnin kouluttajat
Antti Jokela

Antti Jokela
Strategia ja lanseeraukset

Mikko Vaitti

Mikko Vaitti
Analytiikka

Tommi Salenius

Tommi Salenius
Sosiaalisen median mainonta, verkkokaupat

Sosiaalisen median ja sisältömarkkinoinnin koulutukset

Tämän teeman koulutukset ovat erittäin hyviä sinulle erityisesti jos:

  • Haluat oppia sosiaalisen median käyttöä myynnin työkaluna ja saada konkreettisia tuloksia, kuten myyntiliidejä
  • Haluat luoda organisaatiollenne sisältöstrategian, sisältöteemoja tai niiden käytännön jalkautuksia
  • Pohdit sisältömarkkinoinnin resursointia
  • Haluat ennalta ehkäistä yleisimmät pullonkaulat joihin suurin osa yrityksistä törmää
  • Työhösi kuuluu sisältömarkkinoinnin mittaaminen ja haluat varmistua, että mittaat ja kehität oikeita asioita
  • Haluat tehdä sisältömarkkinointia in-house, mutta kaipaat välillä uusia ajatuksia toimistolta, joka pitää tekijänsä koko ajan kärryillä uusimmista tuulista

Mikäli vastasit mihin tahansa yllä olevista ”kyllä”, ota yhteyttä Ilkkaan!

Sisältömarkkinoinnin kouluttaja
Pia Rawlins

Pia Rawlins
Sosiaalinen media, sisältömarkkinointi

Mitä saat kun hankit koulutuksen tai workshopin Parcerolta?

 

  • Kokeneen ja iloisen kouluttajan, joka on työskennellyt vähintään 7v kouluttamansa asian parissa.
  • Valmisteleva brief ja debrief kanssasi (1-2h), jossa varmistutaan että workshopissa käsitellään oikeita asioita.
  • 2-6h workshopin valmisteluineen.
  • Koulutusmateriaalit ja yhteenveto ja muistiinpanot käsitellyistä asioista.
  • Kouluttajan tuen myös workshopin jälkeen.
  • Tarvittaessa koko Parceron in-house osaajien tai verkoston freelancerien tuen.

"Työpajan aikana saimme korjattua sivustomme ja kampanjoiden analytiikan kuntoon ja parannettua mainonnnan tuloksia. Kiitos avusta."

"Parceron vetämä workshop oli loistava ja kouluttaja asiantunteva. Saimme sen avulla kirkastettua markkinointimme suuntaa huomattavasti!"

"Oli oikein hyvä workshop ja päästiin pitkälle kanavien, kohderyhmien ja teemojen suunnittelussa. Löydettiin selkeä yhteinen sävel yksiköiden välillä, mikä oli oikein mahtavaa."

Kiinnostaako koulutus tai workshop?

Ilkka Kaate

Ota yhteyttä Ilkkaan!

+358 40 538 05 65
ilkka.kaate@parcero.fi

Ketterä, tuloksellinen ja luova – kaikki palvelut saman katon alta

Strategiat

Brändistrategia
Sisältöstrategia
Digitaalisen markkinoinnin strategia

Growth hacking

Google-mainonta
Some-markkinointi
Ohjelmallinen ostaminen
Hakukoneoptimointi
Konversio-optimointi

Sisältömarkkinointi

Inbound-markkinointi
Sisältösuunnitelma
Viestintäkonseptit

Luova suunnittelu

Konseptisuunnittelu
Graafinen suunnittelu
Copywriting
Kampanjatoteutukset