Some-koulutusta, sisältömarkkinoinnin työpaja, asiaa analytiikasta tai digimainonnasta

 

Tarjoamme vuosien kokemuksella digitaalisen markkinoinnin, sisältömarkkinoinnin ja sosiaalisen median koulutuksia ja workshopeja. Siis käytännössä kaikkea sitä oppia, mitä tarvitaan kasvun ja mitattavien tuloksien luomiseen.

Asiantuntijamme ovat kouluttaneet lukuisia yrityksiä eri toimialoilta, niin B2C kuin B2B-kentässä. Teemme lisäksi aktiivista yhteistyötä Turun kauppakorkeakoulun kanssa.

Digitaalisen markkinoinnin koulutukset

Tämän teeman koulutukset ovat erittäin hyviä sinulle erityisesti jos:

  • Suunnittelet palvelun, tuotteen, brändin tai verkkokaupan lanseeraamista
  • Haluat varmistaa, että verkkosivuillasi tai -kaupassasi analytiikka on varmasti asennettu oikein ja mittaa oikeita asioita
  • Olet luomassa tai hallinnoit digitaalisen mainonnan kampanjoita, ja haluat varmistua että saat niistä kaiken tehon irti (Google, Facebook, Instagram, Linkedin, YouTube, display)
  • Haluat tehdä digitaalisen markkinoinnin in-house, mutta kaipaat välillä uusia ajatuksia toimistolta, joka pitää tekijänsä koko ajan kärryillä uusimmista tuulista

Mikäli vastasit mihin tahansa yllä olevista ”kyllä”, ota yhteyttä ja pyydä tarjous!

Digitaalisen markkinoinnin kouluttajat
Antti Jokela

Antti Jokela
Strategia ja lanseeraukset

Tiina Raittinen
Digitaalinen markkinointi ja sosiaalinen media

Mikko Vaitti

Mikko Vaitti
Analytiikka

Tero Fagerström
Digitaalinen markkinointi ja analytiikka

Kokonaisuus toimi minusta hyvin ja työpaja antoi hyvän kokonaiskuvan. Päällimmäisenä olin vaikuttunut siitä, miten hyvin onnistuit vetämään näin hyvän ja interaktiivisen työpajan etänä. Tässä ylititte odotukset. Työpaja oli myös selkeästi jäsennelty ja vedetty. Aikataulussa pysyttiin myös hyvin. Valitut työkalut toimivat erinomaisesti.

Lotta AndersonCommunications Specialist, Technopolis Plc

Sosiaalisen median ja sisältömarkkinoinnin koulutukset

Tämän teeman koulutukset ovat erittäin hyviä sinulle erityisesti jos:

  • Haluat oppia sosiaalisen median käyttöä myynnin työkaluna ja saada konkreettisia tuloksia, kuten myyntiliidejä
  • Haluat luoda organisaatiollenne sisältöstrategian, sisältöteemoja tai niiden käytännön jalkautuksia
  • Pohdit sisältömarkkinoinnin resursointia
  • Haluat ennalta ehkäistä yleisimmät pullonkaulat joihin suurin osa yrityksistä törmää
  • Työhösi kuuluu sisältömarkkinoinnin mittaaminen ja haluat varmistua, että mittaat ja kehität oikeita asioita
  • Haluat tehdä sisältömarkkinointia in-house, mutta kaipaat välillä uusia ajatuksia toimistolta, joka pitää tekijänsä koko ajan kärryillä uusimmista tuulista

Mikäli vastasit mihin tahansa yllä olevista ”kyllä”, pyydä tarjous!

Sisältömarkkinoinnin kouluttaja
Pia Rawlins

Pia Rawlins
Sosiaalinen media, sisältömarkkinointi

Ikinä ei ole 2,5 tunnin koulutus mennyt niin nopeasti! Koulutus oli tosi mielenkiintoinen ja avasi Instagramin maailmaa meille ihan uudella tavalla.

Suvi LietzenMarketing Communications Manager, Icare Finland Oy

Mitä saat kun hankit koulutuksen tai workshopin Parcerolta?

 

  • Kokeneen ja iloisen kouluttajan, joka on työskennellyt vähintään 7v kouluttamansa asian parissa.
  • Valmisteleva brief ja debrief kanssasi (1-2h), jossa varmistutaan että workshopissa käsitellään oikeita asioita.
  • 2-6h workshopin valmisteluineen.
  • Koulutusmateriaalit ja yhteenveto ja muistiinpanot käsitellyistä asioista.
  • Kouluttajan tuen myös workshopin jälkeen.
  • Tarvittaessa koko Parceron in-house osaajien tai verkoston freelancerien tuen.

In Heimon we have a really long history of being a high quality fish producer. We grow most of our trout ourselves in Finland, Sweden and Estonia and make great everyday products from the. In Finland we are a brand with long traditions and we are one of the most loved brands by consumers. But we felt the need to renew our brand strategy, positioning and communication language. For that we had a strategical brand workshop with Parcero’s great team. They really helped us to think about the inner and emotional reasons why we are growing, selling and producing our fish. Also the workshop helped us as a company to see the reasons how we need to communicate everything that we do here in Heimon to consumers. The workshop also helped to bring the team together and for us to speak the same language.

Katri VoikaMarketing and Product development manager, PRFoods / Heimon kala
Kiinnostaako koulutus tai workshop?

Antti Jokela

Ota yhteyttä Anttiin!

+358 50 362 1744
antti.jokela@parcero.fi

Ketterä, tuloksellinen ja luova – kaikki palvelut saman katon alta

Luova suunnittelu

Viestintäkonseptit
Markkinointikampanjat
Sisältömarkkinointi
Sosiaalinen media
Tapahtumat & elämykset

Digitaalinen markkinointi

Growth hacking
Google-mainonta
Sosiaalisen median mainonta
SEO / CRO
Ohjelmallinen Display
Inbound-markkinointi
Analytiikka

Strategia

Sisältöstrategia
Markkinoinnin strategia
Kohtaamisstrategia

Koulutukset ja workshopit

Sosiaalinen media
Digitaalinen mainonta
Kasvumarkkinointi
Elämyksellinen markkinointi