Display-mainonta tarkoittaa erilaisten bannerien näyttämistä digitaalisten mainosverkostojen kautta. Bannereilla voit kasvattaa tehokkaasti brändisi tunnettuutta ja saavuttaa loistavia tuloksia lyhytkestoisilla kampanjoilla sekä uusien tuotteiden ja yritysten mainonnalla.
Display-mainonnan ansiosta tavoitat potentiaaliset asiakkaasi riippumatta siitä, viettävätkö he aikaansa mobiililaitteella, tietokoneella vai vuoroin molemmissa. Päätelaitteesta riippumattomilla mainonnan ratkaisuilla löydät juuri oikeat ihmiset kaikissa laitteissa, joita he päivän mittaan käyttävät.

Display-mainonnan kohdentaminen
Display-mainontaa voidaan kohdentaa erittäin monipuolisesti. Banneri-mainoksia voidaankin näyttää esimerkiksi hyperlokaalisti tietyn kivijalkaliikkeen läheisyydessä tai koko Suomen laajuisesti suosituimpien medioiden parhailla mainospaikoilla. Mainonnan kohdentamisessa on mahdollista hyödyntää oman datan lisäksi myös toisen- ja kolmannen osapuolen dataa mainonnan tavoitteistasi riippuen. Datakohdentamisessa voidaan hyödyntää muun muassa:
- käyttäytymiseen, kiinnostusten kohteisiin ja ostoaikeeseen perustuvaa dataa
- demografisia tietoja (asuinpaikka, ikä, sukupuoli)
- aihekohdentamista
- samankaltaisten yleisöjen profilointia
Monikanavaisuus ja sen mittaaminen on erityisen tärkeää myös display-mainonnan tehokkaan optimoinnin kannalta. Eri kohdentamistapojen ja mainossijoitteluista saatavan datan perusteella pystymmekin optimoimaan kohderyhmiä ja medioita niin, että mainokset näkyvät juuri siellä, missä niillä on suurin mahdollinen vaikutus.
Parcerolla display-mainontaa voidaan toteuttaa ohjelmallisella ostamisen työkalulla, kuten Adformilla tai Google Adsissa Googlen mainosverkostossa (Google Display Network).
Retargeting palauttaa kävijät sivustollesi ja lisää myyntiäsi helposti
Retargeting on tärkeä osa display-mainontaa, sillä ennen ostopäätöksen syntymistä potentiaalinen asiakkaasi vierailee todennäköisesti useilla eri sivustoilla. Näyttämällä mainoksia sivujasi jo tutkineille kuluttajille ja B2B-puolen edustajille varmistat, että tuotteesi tai palvelusi jättää houkuttelevan muistijäljen hänen ajatuksiinsa.
Retargeting on monesti helpoin ja kohdennukseltaan hyvin tarkka keino palauttaa kävijät verkkosivuillesi. Sen ansiosta voit näyttää esimerkiksi dynaamisia tuotemainoksia ostoskorin hylänneelle kuluttajalle, aktivoida vanhoja asiakkaitasi ja muistuttaa heitä brändisi tai yrityksesi olemassaolosta.
Luomme sisällöt ja toteutamme display-mainonnan
Meillä digitaalisen mainonnan ammattilaiset ja luovat suunnittelijat tekevät tiivistä yhteistyötä saman katon alla – vain muutaman askeleen päässä toisistaan. Yhdessä autamme sinua suunnittelemaan ja tuottamaan laadukkaat mainokset sekä toteuttamaan display-mainontasi kohdentamisen, seurannan, kehittämisen ja tulosten analyysin.