Twitteriä on aina pidetty edelläkävijänä ja sen suurin tarkoitus on herättää keskustelua. Twitteriä hyvin kuvaava sana onkin reaaliaikaisuus. Senpä takia mainostaminen siellä sopii täydellisesti yrityksille, jotka hakevat samaa.
Mainosten kohdentaminen perustuu kanavassa muun muassa maantieteellisen sijainnin, kielen, kiinnostuksen kohteiden, seurattujen käyttäjätilien tai tiettyjen avainsanojen mukaan. Twitterin yksi viesti voi olla 280 merkkiä pitkä.
Twitteriä on aina pidetty edelläkävijänä ja sen suurin tarkoitus on herättää keskustelua. Twitteriä hyvin kuvaava sana onkin reaaliaikaisuus. Senpä takia mainostaminen siellä sopii täydellisesti yrityksille, jotka hakevat samaa.
Twitter avulla onnistuu tavoittamaan erilaisia ihmisiä ja organisaatioita helposti. Se on hyvä kanava tavoittaa asiantuntijoita, mielipidevaikuttajia ja yhteiskunnallisia päättäjiä. Kun yritys mainostaa Twitterissä, voi se kerätä seuraajia omalle sivulleen, ohjata ihmisiä yrityksen verkkosivuille, kerätä liidejä tai jopa kasvattaa verkkokaupan myyntiä.
Hyvä Twitter-mainos on visuaalisesti näyttävä, ajankohtainen ja usein myös huomioita herättävä.