Asiakas

Cloetta

Tehtävä

Konsepti- ja kampanjasuunnittelu, sisällöntuotanto

Kanavat

Sosiaalinen media

Tupla Christmas Stash vapautti jokaisen seuraajan sisäisen seikkailijan

Tupla on kaikille suomalaisille tuttu suklaapatukoiden markkinajohtaja, joka halusi vapauttaa jokaisen seuraajan sisäisen seikkailijan.

Uuden Tupla Christmas Stash -konseptin tavoitteena oli lisätä tavoittavuutta ja sitoutuneisuutta Tuplan Instagram-tilillä, ja jalkauttaa Tuplan seikkailuhenkisyys sekä sosiaaliseen mediaan että sen ulkopuolelle.

Rakensimme luovan idean tiukasti Tuplan IG-kanavan ympärille, ja vain sitä seuraamalla oli mahdollisuus löytää piilotetut kätköt ja palkinnot ympäri Suomea.

Kolmen viikon kampanja-aikana Tuplan Instagramissa tavoitettiin yli 400 000 ihmistä ja tilin seuraajamäärä kasvoi +23,8 %. Kampanja oli myös orgaaninen hitti. Tuplan Instagram feed -julkaisut saivat keskimäärin noin 11 000 näyttökertaa, kun aikaisemmilla sisällöillä vastaava luku oli noin 3 000. Instagram Story -julkaisujen näyttökerrat kasvoivat huimasti: 500 % verrattuna vuoden aikaisempiin sisältöihin.