BlogiItseohjautuvuusKulttuuri

Sinustako Parceron Creative Director?

By 10.11.2019 13 joulukuun, 2019 No Comments

Etsimme Creative Directoria, joka potkaisee vauhtia luovan tiimimme kehitykseen ja lennättää asiakkaidemme konseptit uudelle tasolle yksittäisistä mainoksista lähtien!

Parceron luovana johtajana näytät räväkälle ja nälkäiselle tiimillemme suunnan kohti Suomen markkinoinnin huippua. Johtoportaalla työskentelyn lisäksi sinua odottaa kotimaisista ja kansainvälisistä huippubrändeistä koostuva asiakkaiden kirjo, joka mahdollistaa monipuoliset työtehtävät luovasta suunnittelusta jalkautukseen.

Työtä ei tietenkään tehdä pelkästä hyväntekeväisyydestä, vaan tarjoamme sinulle myös kunnon palkan ja kasan muita etuja, kuten ePassin ja tavanomaista laajemman työterveyshuollon. Odotuksemme ylittävän konkarin kanssa pääsemme varmasti yhteisymmärrykseen muistakin motivaattoreista.

Mitä Creative Directorin tehtäviin kuuluu?

Parceron Creative Director on aktiivinen tiimipelaaja, joka johtaa luovaa tiimiämme kohti menestystä. Tehtäväsi luovana johtajanamme ovat monipuoliset, mutta tässä ovat ne tärkeimmät:

  • Olet yksi Parceron johtajista ja kehität meitä juuri luovana toimistona. On siis sinun päävastuullasi, että talostamme lähtee ulos pelkkää priimaa.
  • Olet luovan tiimin vetäjä ja koutsi, jonka taskusta löytyy menestyksen avaimet niin tiimin kuin yksilönkin kehitykseen.
  • Rakennat kehitys- ja koulutuspolkuja tiimimme luoville ystäville.
  • Sinulla on myös oma asiakasportfolio, joiden suunnittelusta ja visuaalisesta tuotannosta olet vastuussa.

Mitä odotamme sinulta?

Selvitäksesi Parceron luovassa tiimissä sinun on oltava utelias ja rajoja rikkova tyyppi, joka kalastaa esiin luovan tiimimme parhaat puolet. Uskallat haastaa tiimisi jäseniä aina vaivaantumiseen asti, sillä tiedät parhaiden ideoiden syntyvän juuri paineen alla. Haastamisesta huolimatta olet aktiivinen tiimipelaaja, joka osaa kuunnella asiakkaan, tiimin ja yksilönkin näkemyksiä.

Parceron Creative Directorina olet valmis iskemään kätesi saveen myös luovassa suunnittelussa ja toteutuksessa. Johtajan lisäksi olet siis luova hulluttelija ja ideapankki, joka nyökyttelee seuraavan listan jokaisessa kohdassa.

  • Sinulla on vähintään seitsemän vuoden kokemus luovasta markkinoinnista. Taustaltasi olet Art Director eli hallitset erityisesti luovan suunnittelun ja visuaalisen jalkautuksen.
  • Sinulla on monipuolinen luova ja tekninen porftolio.
  • Olet kokenut monikanavaisten markkinointikonseptien rakentaja ja ymmärrät sekä digitaalisten kanavien että perinteisten medioiden roolin.
  • Ymmärrät syvällisesti, miksi tietyt luovat konseptit toimivat. Osaat myös selittää näkemyksesi muulle tiimille ja asiakkaalle.
  • Osaat suunnitella luovia, tunteikkaita ja vaikuttavia sisältöjä.
  • Et heitä käsiäsi pystyyn kovassakaan kiireessä, vaan osaat työskennellä paineen alla sekä itsenäisesti että tiimissä.
  • Seuraat yhteiskunnan ja kulttuurin menoa ja olet vankasti kiinni nykyajassa.

Nyökyttelitkö juuri niskasi kipeäksi? Mahtavaa, olet siis juuri etsimämme tyyppi!

Lisäksi tietysti toivomme, että olisit parceromaisen intohimoinen kaveri  – meillä työnteko perustuu ystävyyteen ja luottamukseen. Parceron Creative Directorina voit siis aikatauluttaa työsi vapaasti, kunhan homma pelaa sovitusti ja ajallaan. Uskomme, että intohimoisena tyyppinä haluat johtaa työsi maaliin autonomisesti.

Tutustu Parceron kulttuuriin  ja heitä hakemusta tulemaan viimeistään 30.11.2019 mennessä!

Lisätietoa Parcerosta ja Creative Directorin pestistä antaa Robert Lindell:
robert.lindell@parcero.fi
040 067 3909

Tilaa kasvumarkkinoinnin vinkit suoraan sähköpostiisi!

Liity Parceron ystäväksi ja vastaanota arvokasta tietoa sisältömarkkinoinnin ja digitaalisen kasvumarkkinoinnin saralla. 

Kiitos liittymisestäsi! Saat meiltä sähköpostia tuota pikaa.