AjankohtaistaBlogi

Haemme strategista luovaa suunnittelijaa

By 28.9.2018 lokakuu 3rd, 2018 No Comments

Pidetään homma yksinkertaisena, koska sellaisia mekin pohjimmiltaan ollaan. Eli maan seksikkäin digitaalisen markkinointiviestinnän toimisto hakee joukkoonsa luovaa strategia, joka on kiinnostunut tekemään tavanomaisesta poikkeavaa mainoshumppaa.

Haussa on siis ennen kaikkea reipas, rehti ja raitis henkilö, joka osaa alan kommervenkeistä huolimatta pitää sopivan ilon kaikessa tekemisessä. Muuten saat olla aivan omanlaisesi ihminen, koska…no sellainen nyt vain sopii meidän putiikin kulttuuriin.

Tässä kuitenkin muutama askelmerkki, että yhteinen humppa lähtee heti kunnolla käyntiin:

  • Ymmärrät asiakkaan liiketoiminnallisia ja viestinnällisiä tavoitteita ja osaat kiteyttää ne niin, että asiakas ja kollegasi kehräävät tyytyväisinä.
  • Sinulla on kokemusta ja näyttöjä viestinnästä ja monikanavaisten markkinointikonseptien rakentamisesta
  • Tunnet eri kanavien ja medioiden roolin
  • Osaat jalkauttaa suunnitelman niin, että kohderyhmä saadaan kiinni ja tuloksia syntyy
  • Olet pulssilla yhteiskunnan ja kulttuurin kehityksestä, joten ajatuksesi ovat vankasti ajassa kiinni.
  • Ymmärrät syvällisesti miksi tietyt luovat kampanjat toimivat. Fiilistelet asiakkaalle arvoa tuottavia ratkaisuja ja markkinointialan onnistumisia!
  • Pystyt työskentelemään paineen alla niin itsenäisesti kuin osana tiimiäkin.

Mutta hei, kyllä mekin jotain kivaa tarjotaan:

  • Työskentelet suomalaisten ja kansainvälisten huippubrändien kanssa
  • Aivan huikean mukavat työkaverit
  • Erittäin motivoitunut, osaava ja kunnianhimoinen tiimi
  • Kilpailukykyinen palkka ja kasa etuja
  • Voit työskennellä Turun tai Helsingin toimistollamme

Älä turhaan kainostele, vaan tuuppaa hakemus meille ja jutellaan sitten tarkemmin. Hae heti tästä tai viimeistään 15.10.2018 mennessä. Lisätietoja työpaikasta antaa Ilkka Kaate ilkka.kaate@parcero.fi 040-5380 565.

¿Parcero, que pasa?

Parcero on nopeasti kasvava digitaalisen markkinointiviestinnän toimisto. Visiomme vuodelle 2030 on, että Parcero on kulttuurisesti ja teknologisesti orientoituneiden viestinnän huippuasiantuntijoiden ympärille rakennettu monikulttuurinen projektiorganisaatio. Muotoilemme asiakkaamme organisaation brändiorientoituneeksi ja teemme sen brändeistä kulttuurisesti resonoivia ja vuorovaikuttavia.

Parcero on vastuullinen viestijä, joka huomioi kaikissa valinnoissaan eettisen ja ekologisen vastuuunsa ja kohtelee yhteistyökumppaneitaan ja työntekijöitään ystävinä, joita se auttaa intohimoisesti kehittymään. Tämän lisäksi Parcero pyrkii sisällyttämään eettisen ja ekologisen vastuullisuuden myös asiakkaidensa arvomaailmaan ja viestimään näistä arvoista parhaansa mukaan.

Meille tärkein motivaatiotekijä on jatkuva kehittyminen. Lue lisää rohkeasta ja jatkuvasti kehittyvästä organisaatiokulttuuristamme täältä https://parcero.fi/kulttuuri*

Parcero on Suomen nopeimmin kasvavia digitaalisen markkinointiviestinnän toimistoja ja kuluttajavaikuttamisen edelläkävijä. Luomme sisältöjä, jotka vastaavat kohdekuluttajien arvoja ja joiden parissa he viihtyvät. Tavoitamme brändeille tärkeät kuluttajaryhmät kustannustehokkaasti viestinnällä, joka syventää brändisuhdetta ja tarjoaa virikkeen toimintaan!

Tilaa kasvumarkkinoinnin vinkit suoraan sähköpostiisi!

Liity Parceron ystäväksi ja vastaanota arvokasta tietoa sisältömarkkinoinnin ja digitaalisen kasvumarkkinoinnin saralla. 

Kiitos liittymisestäsi! Saat meiltä sähköpostia tuota pikaa.