Elämyslahjat

Verkkokaupan liikevaihdon 10-kertaistaminen digi­markkinoinnilla

Asiakas

Elämyslahjat

Palvelut

Digitaalinen markkinointi ja analytiikka

Kanavat

Google hakusanamainonta
Facebook
Hakukoneoptimointi (SEO)

Elämyslahjojen joulun sesonkimyynnin kasvattaminen facebookin avulla

Jouluna 2017 myimme yhteensä 2 456 tuotetta Facebook-mainonnan kautta. Facebookin kautta tullut kokonaismyynti oli 220 000 €. Jokainen mainontaan sijoitettu euro tuotti 11,37 € uutta myyntiä.

Elämyslahjat on Suomen suurin elämyslahjojen verkkokauppa. Kasvatimme digitaalisella mainonnalla suoraa verkkokaupan myyntiä.

Onnistuimme käyttämällä seuraavia Facebookin ominaisuuksia:

Dynaaminen retargeting – tuotteita katsoneille kohdennettiin mainontaa

Jälkimarkkinointi on erityisen tehokasta Facebook-mainonnassa. Siinä mainoksia kohdennettiin kuluttajien käyttäytymisen perusteella.

Dynaaminen uusasiakashankinta – annoimme Facebookin algoritmin päättää, mitä tuotteita mainostetaan.

Synkronisoimme koko tuotevalikoiman Facebookin mainosalustan kautta ja automatisoimme mainonnan. Käytännössä tämä tarkoittaa, että loimme satoja eri mainosversioita sekunneissa.

Näköisyleisöt – nykyisten kuluttajien piirteiden tunnistaminen ja samankaltaisten kohderyhmien etsiminen.

Näköisyleisöt ova tehokas työkalu, joiden avulla muodostimme kampanjan pääkohderyhmät.

Tavoitteletko parempia tuloksia?