Asiakas
Elämyslahjat
Palvelut
Digitaalinen markkinointi ja analytiikka
Kanavat
Google hakusanamainonta
Facebook
Hakukoneoptimointi (SEO)
Elämyslahjojen joulun sesonkimyynnin kasvattaminen facebookin avulla
Jouluna 2017 myimme yhteensä 2 456 tuotetta Facebook-mainonnan kautta. Facebookin kautta tullut kokonaismyynti oli 220 000 €. Jokainen mainontaan sijoitettu euro tuotti 11,37 € uutta myyntiä.
Elämyslahjat on Suomen suurin elämyslahjojen verkkokauppa. Kasvatimme digitaalisella mainonnalla suoraa verkkokaupan myyntiä.


Onnistuimme käyttämällä seuraavia Facebookin ominaisuuksia:
Dynaaminen retargeting – tuotteita katsoneille kohdennettiin mainontaa
Jälkimarkkinointi on erityisen tehokasta Facebook-mainonnassa. Siinä mainoksia kohdennettiin kuluttajien käyttäytymisen perusteella.
Dynaaminen uusasiakashankinta – annoimme Facebookin algoritmin päättää, mitä tuotteita mainostetaan.
Synkronisoimme koko tuotevalikoiman Facebookin mainosalustan kautta ja automatisoimme mainonnan. Käytännössä tämä tarkoittaa, että loimme satoja eri mainosversioita sekunneissa.
Näköisyleisöt – nykyisten kuluttajien piirteiden tunnistaminen ja samankaltaisten kohderyhmien etsiminen.
Näköisyleisöt ova tehokas työkalu, joiden avulla muodostimme kampanjan pääkohderyhmät.