Blogi

Työterveyslaitos valitsi Parceron digimainonnan kumppaniksi

By 18.2.20208 kesäkuun, 2020No Comments

Parcero valikoitui kovan seulan läpi Työterveyslaitoksen uudeksi mainonnan kumppaniksi. Työterveyslaitos on työhyvinvoinnin asiantuntija, joka tekee tutkimusta, tarjoaa asiantuntijapalveluja ja osallistuu yhteiskunnalliseen keskusteluun.

Työterveyslaitoksen visioon kuuluu hyvinvoinnin lisääminen niin työpaikoilla ja yksilön elämässä kuin koko yhteiskunnassakin. Parceron strategia taas pohjaa haluumme muuttaa maailmaa paremmaksi tekemällä ihmistä ja yhteiskuntaa hyödyttävää markkinointia. Erityisesti jakamamme vision ansiosta odotamme tältä kumppanuudelta paljon.

“Olemme kaikki innoissamme tästä kumppanuudesta: pääsemme auttamaan Työterveyslaitosta ja kehittämään suomalaista työelämää paremmaksi. Olen itse tehnyt paljon töitä hyvinvoinnin parissa ja minulle tämä asiakkuus onkin erittäin merkityksellinen.

Työterveyslaitoksella on osaavia markkinoinnin ammattilaisia ja hyvä eteenpäin rullaava meininki päällä. Odotamme malttamattomina tulevaa yhteistyötämme.”

– Antti Jokela – Parceron toimitusjohtaja

Asiakaspolun mediavalinnat ja kohderyhmätutkimus ratkaisivat kilpailutuksen

Parceron kanssa samalla viivalla kilpaili kymmenen muuta tunnettua suomalaista toimistoa. Vakuutimme Työterveyslaitoksen muun muassa laadukkaalla case-työllämme, josta saimme korkeimmat pisteet. Lisäksi saimme erityistä kiitosta asiakaspolun eri vaiheisiin tekemistämme mediavalinnoista ja huolellisesta kohderyhmätutkimuksestamme.

“Kumppanuus tarjoaa meille arvokasta digitaalisen mainonnan osaamista ja parantaa kykyämme toimia työhyvinvoinnin puolestapuhujana yhteiskunnassamme. Odotamme innokkaasti yhteistyön käynnistymistä Parceron asiantuntijoiden kanssa.”

– Minna Kolehmainen – TTL:n johtaja, brändi

Parcero sijoittuu harvinaiseen positioon, jossa luovat suunnittelijat ja digitaalisen mainonnan tekijät istuvat saman pöydän ääressä. Luovuuden ja datan yhdistämisen ansiosta hahmotamme työssämme koko markkinoinnin strategisen kuvan sekä ostoputken ja eri sisältöjen roolin. Näin pystymmekin tekemään erittäin tehokkaita mainonnan ratkaisuja.

Parcero on strategisesti ajatteleva markkinointiviestinnän kumppanisi. Toimimme vahvalla arvopohjalla, jalat maassa ja kanssamme on hyvä kehittää bisnestä. Missiomme on tehdä brändistäsi tunnettu ja luoda lisää myyntiä. Kaikki palvelut saman katon alta!

Tilaa kasvumarkkinoinnin vinkit suoraan sähköpostiisi!

Liity Parceron ystäväksi ja vastaanota arvokasta tietoa sisältömarkkinoinnin ja digitaalisen kasvumarkkinoinnin saralla. 

Kiitos liittymisestäsi! Saat meiltä sähköpostia tuota pikaa.