YouTube-mainonta

YouTubessa katsotaan joka päivä satojen miljoonien tuntien edestä videoita, ja käyttäjiä kanavalla on yli miljardi. Mainostaminen YouTubessa on edullista, tarkasti kohdistettavissa ja oikein tehtynä tuloksellista.

YouTube on maailman toiseksi suosituin hakukone Google-haun jälkeen.

Kohdennus voidaan tehdä johonkin tiettyyn YouTube-kanavaan tai jopa yksittäisen videon yhteyteen. Muita kohdennustapoja on fyysinen sijainti, käyttäjän ikä tai sukupuoli ja videon aiheen perusteella.

YouTube-mainoksia pystyy näyttämään videon katselun yhteydessä TV-mainoksen tyyppisesti. Tällöin mainos näkyy ennen videon katselun aloittamista tai sitten se voi keskeyttää pidemmän videon katselun mainoskatkon tyyppisesti. Näissä mainoksista maksat videon katselukerroista.

Mainoksia voi näyttää myös Youtuben hakutulosten seassa. Tällöin mainos koostuu tekstistä sekä staattisesta kuvasta. Tämän tyylinen mainostaminen toimii parhaiten, kun asiakas haluaa mainostaa samaan aiheeseen liittyvää tuotetta tai palvelua. Näissä mainoksissa maksetaan näyttökerroista.

Videoille voi rakentaa myös oman kanavan Youtubeen, jolla pystyy keräämään orgaanista näkyvyyttä ilman mainontaa.

Haluatko tietää lisää? Kysy asiantuntijoiltamme!

Onko projekti mielessä?

Antti Jokela

Ota yhteyttä Anttiin!

Ketterä, tuloksellinen ja luova – kaikki palvelut saman katon alta

Luova suunnittelu

Viestintäkonseptit
Markkinointikampanjat
Sisältömarkkinointi
Sosiaalinen media
Tapahtumat & elämykset

Growth Hacking

Inbound-markkinointi
Sosiaalisen median mainonta
Google-mainonta
SEO / CRO
Ohjelmallinen Display
Markkinoinnin automaatio
Analytiikka

Strategia

Sisältöstrategia
Markkinoinnin strategia
Kohtaamisstrategia

Koulutukset ja workshopit

Sosiaalinen media
Digitaalinen mainonta
Kasvumarkkinointi
Elämyksellinen markkinointi