
Heikki
Kyllönen
Heikki on toinen Parceron perustajista, aito visionääri ja oman tiensä kulkija. Meno on välillä sellaista, että heikompiakin hirvittää. Strategiat, konseptit, tapahtumat, visuaaliset ilmeet… Tällä miehellä on mustekalan lonkerot ja Midaksen kaltainen kosketus.
Yleinen – 17.04.2025
Olemme kärsimättömiä ja janoamme pikavoittoja, mutta strateginen pitkän aikavälin johtajan ote markkinointiin on tie menestykseen.
Miten brändiä rakennetaan pitkäjänteisesti ja vastataan samalla lyhyen aikavälin myyntipaineeseen?
Näihin kysymyksiin ja moniin muihin vastaamme Parceron Brändin strateginen johtaminen -webinaarissa – jotta sinä voit johtaa menestyksekkäästi yritystäsi.
Mukana webinaarissa Cloettan Senior Brand Manager Niina Lammila, jonka kanssa tarkastelemme erityisesti ikonisen Tupla-brändin strategista kehittämistä.
Viihteestä ja vääristä sanavalinnoista vastaavat puolestaan Parceron markkinointipopulistit Antti ’Buutsi’ Sevänen ja Heikki ’Highstakes’ Kyllönen.
Seikkailun nälkään!
📅 Aika: Torstai 15.5.2025 klo 9–9:45
📍 Paikka: Verkossa – linkki lähetetään sähköpostilla ennen tapahtumaa
Tervetuloa webinaariin!

