17.04.2025

Brändin strateginen johtaminen -webinaari 15.5.2025

Heikki
Kyllönen

Heikki on toinen Parceron perustajista, aito visionääri ja oman tiensä kulkija. Meno on välillä sellaista, että heikompiakin hirvittää. Strategiat, konseptit, tapahtumat, visuaaliset ilmeet… Tällä miehellä on mustekalan lonkerot ja Midaksen kaltainen kosketus.

Olemme kärsimättömiä ja janoamme pikavoittoja, mutta strateginen pitkän aikavälin johtajan ote markkinointiin on tie menestykseen.

Miten brändiä rakennetaan pitkäjänteisesti ja vastataan samalla lyhyen aikavälin myyntipaineeseen?

Näihin kysymyksiin ja moniin muihin vastaamme Parceron Brändin strateginen johtaminen -webinaarissa – jotta sinä voit johtaa menestyksekkäästi yritystäsi.

Mukana webinaarissa Cloettan Senior Brand Manager Niina Lammila, jonka kanssa tarkastelemme erityisesti ikonisen Tupla-brändin strategista kehittämistä.

Viihteestä ja vääristä sanavalinnoista vastaavat puolestaan Parceron markkinointipopulistit Antti ’Buutsi’ Sevänen ja Heikki ’Highstakes’ Kyllönen.

Seikkailun nälkään!

📅 Aika: Torstai 15.5.2025 klo 9–9:45
📍 Paikka: Verkossa – linkki lähetetään sähköpostilla ennen tapahtumaa

Tervetuloa webinaariin!

Heikki Kyllönen ja Niina Lammila