Vaikuttaja­markkinointi

VASTUULLISTA JA MONIKANAVAISTA VAIKUTTAJA­MARKKINOINTIA

Parcero on kaikki osapuolet huomioon ottava, vastuullinen ja kokonaisvaltainen vaikuttajamarkkinointia tarjoava toimisto niin brändeille kuin vaikuttajille.

toimiva vaikuttajayhteistyö

Parcero tarjoaa avaimet käteen -vaikuttajamarkkinointia. Olemme Suomen ensimmäinen markkinointiviestintätoimisto, joka toi vaikuttajamarkkinoinnin osaksi monikanavaista ja tunteita herättävää markkinointiviestintää. Olemme tehneet sosiaalisen median vaikuttajien kanssa yhteistyötä jo lähes kymmenen vuotta tarjoten brändeille ja yrityksille räätälöityjä kampanjoita selkeästi määriteltyyn tarpeeseen.

Palvelumme koostuu tarkkaan mietitystä prosessista, jonka avulla saavutamme brändillesi oikeat vaikuttajat, teemme vaikuttajakokemuksesta laadukkaan ja viestistä vaikuttavan.

Integroimme vaikuttajamarkkinoinnin tiiviiksi osaksi yrityksen markkinointiviestintää. Parceron vaikuttajamarkkinointipalvelu sisältää:

  • Brändille sopivien vaikuttajien kartoitus ja esittely sekä valinta yhdessä asiakkaan kanssa
  • Ohjeistus sisällöntuotantoon
  • Yhteistyösopimukset ja -palkkiot
  • Trafikointi ja copytekstit omiin kanaviin
  • Aikataulutus ja projektijohto
  • Raportti yhteistyön tuloksista

Parceron vaikuttajamarkkinoinnin spesialistina toimii Anna Laakso. Anna vastaa asiakkaidemme laadukkaista ja tuloksellisista vaikuttajayhteistöistä. Anna inspiroituu brandmatcheistä ja hyvin tuotetuista kampanjoista, joista hyötyy niin asiakas kuin vaikuttajakin.

Kiinnostaako vaikuttajamarkkinointi? Ota yhteyttä Annaan +358 40 823 1857 tai laita meiliä anna.laakso@parcero.fi

Case Masked Singer Suomi

MTV halusi ilmiöittää Masked Singer Suomen 15–34-vuotiaiden kohderyhmässä, herättää kiinnostusta ohjelmaa kohtaan ja saada heidät ruudun ääreen. Päätimme lähteä luomaan ohjelman lanseerauksen ympärille hypeä vaikuttajasisältöjen kautta. Kampanjaan hyppäsi mukaan neljä makrovaikuttajaa. Lue koko case!

Tutustu

Miten tehdä tuloksellista vaikuttaja­markkinointia?

“Mikään ei vaikuta ihmisiin enemmän kuin luotettavan ystävän suositus. Sosiaalisen median vaikuttajiin on helppo samaistua ja heidät koetaankin usein jopa ystäviksi, mikä on johtanut vaikuttajamarkkinoinnin suureen suosioon.”

Lue blogi

Kiinnostaako vaikuttaja-markkinointi?