Digimarkkinointi, media ja analytiikka

Tunteita, tunnettuutta ja liidejä digi­markkinoinnilla

Autamme asiakkaitamme rakentamaan brändimielikuvaa, lisäämään tunnettuutta, hankkimaan uusia liidejä ja tekemään myyntiä. Yhdistämme tunteita herättävät luovat sisällöt, kohderyhmät ja alustoilta saatavan datan.

Koska markkinoijan on yhä vaikeampi erottua viestitulvasta ja mainosväsymys kiusaa kuluttajia, ratkaisevassa roolissa on mainosten luova sisältö. Nyt on aika keskittyä toimivan digistrategian tekemiseen ja luovaan sisältöön. Meillä mediat ja luovuus keskustelevat keskenään.

Digimarkkinointi, printti ja kaikki siltä väliltä

Vaikuttavan markkinointiviestinnän lähtökohtana on taitaa yhtenäisesti koko asiakkaan ostopolku: bränditunnettuus, tuotetietoisuus, oston harkinta, myynnin aktivointi ja nurturointi. Saat meiltä tämän kokonaisuuden saumattoman hallinnan. Jos tekemiseltä puuttuu suunta, voimme aloittaa yhteistyön digistrategian luomisella.

Digitaalisen markkinoinnin osaamisemme on alan huippuluokkaa, mutta ymmärrämme hyvin myös offline-mediat – teemme kattavat mediasuunnitelmat ja viemme viestin strategisesti valittuihin kanaviin ja asiakkaan ostopolun eri vaiheisiin optimoiduin sisällöin.

Lue lisää: Ostopolku virtaviivaistaa asiakkaan mutkikkaan matkan

Markkinointi ostopolun eri vaiheissa

Tunnettuusvaiheen tavoitteena on tehdä brändi tunnetuksi mahdollisimman laajasti. Tavoitteena on viestiä brändistä ja sen arvoista selkeästi sekä ytimekkäästi.

Tietoisuusvaiheen tavoitteena on tavoittaa mahdollisimman monta ihmistä kohderyhmän sisällä. Tavoitteena on viestiä tuotteista ja palveluista selkeästi sekä yksinkertaisesti.

Harkintavaiheessa autetaan kohdeyleisöä tutustumaan tuotteeseen tai palveluun ja taklataan oston esteitä.

Aktivointivaiheessa potentiaaliset asiakkaat rajaavat listansa muutamaan parhaaseen mahdollisuuteen ja tekevät päätöksen. Tavoitteena on saada asiakas ostamaan tai konvertoitumaan.

Asiakkaiden nurturointi auttaa rakentamaan kestäviä suhteita ja tukee uudelleenostamista.

Case Talliosake

Vahvalla liidituotannolla vipinää bisnekseen. Tutustu digimarkkinoinnin jatkuvaan kumppanuuteen!

Katso tulokset

TAVOITEJOHDETTUA MARKKINOINTI­VIESTINTÄÄ

Tuloksellisessa markkinoinnissa markkinoinnin tavoitteet ja toimenpiteet ovat linjassa liiketoiminnan tavoitteiden kanssa. Toimimme tavoitejohdetusti asiakastarpeisiin jalostamaamme tavoitejohtamisen mallia (OKR) hyödyntäen. Lue lisää mainonnan tavoitteista, seurannasta ja analytiikasta.

Selkeiden tavoitteiden pohjalta luoduilla ja ostopolun eri vaiheisiin optimoiduilla sisällöillä saadaan 10 X vaikuttavuutta. Sisältöjen muokkaus, A/B-testaus eri kanavissa ja retrot mahdollistavat kirkkaat, erottuvat ja vaikuttavat ideat sekä ytimekkäät viestit.

Monikanavainen kasvumarkkinointi yhdistää luovuuden, datan ja liiketoiminnan niin, että markkinointiviestinnän tekeminen on ketterää, tehokasta ja vaikuttavaa. Kehitämme yhteistyötä jatkuvasti eteenpäin oppimamme perusteella. Hyödynnämme viikko- ja kuukausitason seurantamalleja ja toimimme aina läpinäkyvästi. Näin takaamme tuloksellisuuden sekä kasvun.

Kiinnostaako mainonta TikTokissa tai Instagramissa? Meiltä saat kattavasti somemainonnan ja sisällöt ostopolun eri vaiheisiin.

Lue lisää somemainonnasta

Mediat ja kanavat

Monikanavaisissa kampanjatoteutuksissa huomioimme niin digitaaliset kuin offline-mediat. Olemme virallinen Google Partner ja teemme tuloksellista hakukonemarkkinointia sisältäen maksetun mainonnan ja hakukoneoptimoinnin. Meillä on vahva osaaminen eri sosiaalisen medioiden alustoilla ja palvelupalettiimme kuuluu lisäksi ohjelmallisesti ostettu mainonta. Lisäksi hyödynnämme tekoälyn, automaation ja teknologian tarjoamat mahdollisuudet.

digimarkkinointi eri kanavissa Parcerolta – lue lisää:

Ota yhteyttä!

Antti
Jokela

CEO, Co-founder

+358 50 362 1744
Mona
Markkanen

Client Manager,
Team Lead Digital Marketing Solutions

+358 40 732 4656

Kaipaatko parempia tuloksia?