Digimarkkinointi, media ja analytiikka

Tunteita, tunnettuutta ja liidejä digi­markkinoinnilla

Tuntuuko, ettei digimarkkinointi tuo haluttuja tuloksia? Sakkaako mainonta? Miten voittaa kohderyhmän mainosväsymys? Totuus on, että markkinoijan on yhä vaikeampi erottua viestitulvasta pelkästään maksettua digimainontaa optimoimalla. 

Nykyään digimarkkinoinnissa ratkaisevassa roolissa on mainosten luova sisältö ja sen näkyminen oikeassa paikassa oikeaan aikaan.

Digimarkkinoinnin keinot ja kanavat

Google-mainonta

Google-mainonnan ratkaisuilla tavoitamme asiakkaasi eri puolilla verkkoa. Googlessa ja sen kumppaniverkostossa voit näkyä esimerkiksi hakusanamainonnan keinoin, Youtubessa tai display-mainoksien avulla.

Lue lisää

SEO

Hakukoneoptimoinnin avulla kasvatat yrityksesi verkkosivujen orgaanista liikennettä hakukoneista. Tavoitteena on houkutella laadukasta ja relevanttia liikennettä.

Lue lisää

Analytiikka ja seuranta

Toimiva sivuston analytiikka ja jatkuva seuranta ovat avaintekijöitä digimarkkinoinnin onnistumisen ja toimenpiteiden analysoinnin kannalta.

Lue lisää

Somemainonta

Mainonta sosiaalisen median kanavissa voidaan aloittaa kevyesti yhdestä kanavasta tai jalkauttaa kampanja suoraan useisiin kanaviin.

Lue lisää

Spotify-mainonta

Audiomainonta erottuu edukseen moniin muihin medioihin verrattuna, sillä sen huomioarvo on korkea, ja mainonnan muistaminen on erityisen vahvaa digitaalisessa audiossa.

Lue lisää

Facebook ja Instagram

Aloita yrityksesi markkkinointi helposti Metan kanavissa. Facebook ja Instagram mahdollistavat erilaisten kohderyhmien tavoittamisen kustannustehokkaasti.

Lue lisää

TikTok

Haluatko aloittaa markkinoinnin TikTokissa? Brändien kannattaa erottautua persoonallisella sisällöllä. TikTokin algoritmi palkitsee luovuuden ja aitouden.

Lue lisää

LinkedIn

LinkedIn on ihanteellinen B2B-markkinoinnin kanava ja mahdollistaa markkinointiviestinnän yritysten päätöksentekijöille.

Lue lisää

Tavoitejohdettua digitaalista markkinointia

Parceron monialainen tiimi hyödyntää työssään mainosalustoilta saatavaa dataa ja tekoälyä. Olemme apunasi yhdistämässä tunteita herättävät ja konvertoivat luovat sisällöt sekä oikeat kohderyhmät ja tavoitamme heidät juuri oikeissa kanavissa.

Parceron tapa toimia luo selkeän suunnan tekemiselle. Tuloksellisessa markkinoinnissa markkinoinnin tavoitteet ja toimenpiteet ovat linjassa liiketoiminnan tavoitteiden kanssa. Toimimme tavoitejohdetusti asiakastarpeisiin jalostamaamme tavoitejohtamisen mallia (OKR) hyödyntäen. 

Monikanavainen kasvumarkkinointi yhdistää luovuuden, datan ja liiketoiminnan niin, että markkinointiviestinnän tekeminen on ketterää, tehokasta ja vaikuttavaa. Kehitämme yhteistyötä jatkuvasti eteenpäin oppimamme perusteella. Hyödynnämme viikko- ja kuukausitason seurantamalleja ja toimimme aina läpinäkyvästi. Näin takaamme tuloksellisuuden sekä kasvun.

Case Talliosake

Vahvalla liidituotannolla vipinää bisnekseen. Tutustu digimarkkinoinnin jatkuvaan kumppanuuteen!

Katso tulokset

Huomioi Ostopolun eri vaiheet markkinoinnissa

Vaikuttavan markkinointiviestinnän lähtökohtana on taitaa yhtenäisesti koko asiakkaan ostopolku: bränditunnettuus, tuotetietoisuus, oston harkinta, myynnin aktivointi ja nurturointi. Saat meiltä tämän kokonaisuuden saumattoman hallinnan. Jos tekemiseltä puuttuu suunta, aloitamme yhteistyön strategian luomisella.

Lue lisää ostopolun eri vaiheista ja erilaisista ostopolkumalleista!

Monikanavainen mediasuunnittelu ja kampanjatoteutukset

Digimarkkinoinnin osaamisemme on alan huippuluokkaa, mutta ymmärrämme hyvin myös offline-mediat – teemme kattavat mediasuunnitelmat ja viemme viestin strategisesti valittuihin kanaviin ja asiakkaan ostopolun eri vaiheisiin optimoiduin sisällöin.

Digimarkkinointi osana tehokasta mediapalettia

Monikanavaisissa kampanjatoteutuksissa huomioimme niin digitaaliset kuin offline-mediat. Olemme virallinen Google Partner ja teemme tuloksellista hakukonemarkkinointia sisältäen maksetun mainonnan ja hakukoneoptimoinnin. Meillä on vahva osaaminen eri sosiaalisen medioiden alustoilla ja palvelupalettiimme kuuluu lisäksi esimerkiksi ohjelmallisesti ostettu mainonta verkossa ja ulkomainospinnoilla. Digikanavien lisäksi kampanja voidaan jalkauttaa niin printtiin, televisioon kuin radioon.

Miksi digimarkkinointi kannattaa?

  1. Kohdennettavuus

Digimarkkinointi mahdollistaa tarkasti kohdennetun viestinnän oikealle yleisölle. Yritykset voivat hyödyntää dataa ja analytiikkaa saavuttaakseen potentiaalisia asiakkaita perustuen vaikkapa kiinnostuksen kohteisiin, käyttäytymiseen, demografisiin tietoihin ja sijaintiin. Tämä tarkoittaa, että markkinointiviesteillä tavoitetaan relevanttia yleisöä tehokkaasti.

2. Kustannustehokkuus

Verrattuna perinteisiin markkinointikanaviin, digimarkkinointi tarjoaa usein edullisemman tavan tavoittaa laaja yleisö. Digitaaliset alustat, kuten sosiaalinen media, hakusanamainonta ja natiivimainonta, mahdollistavat budjettien joustavan hallinnan ja kustannuksen vain todellisista tuloksista, kuten klikkauksista tai näyttökerroista. Tämä optimoi markkinointikustannukset ja antaa enemmän tuottoa käytetyllä mediabudjetilla.

  1. Reaaliaikaiset tulokset

Digimarkkinointi tarjoaa välittömän pääsyn kampanjoiden tuloksiin. Yritykset voivat seurata reaaliajassa esimerkiksi verkkosivuston liikennettä, klikkauksia, konversioita ja sosiaalisen median sitoutumista. Tämä mahdollistaa nopeiden päätösten tekemisen ja strategioiden mukauttamisen, mikä maksimoi kampanjoiden tehokkuuden ja minimoi resurssien hukkaamisen.

Ota yhteyttä!

Antti
Jokela

CEO, Co-founder
Sales

+358 50 362 1744
Mona
Markkanen

Client Manager,
Digital Marketing
Sales & Team Lead

+358 40 732 4656

Kaipaatko parempia tuloksia?