Miksi Parcero?

Näin luomme vaikuttavia tuloksia

Ainutlaatuinen toimintamallimme on hioutunut kymmenen vuoden kokemuksen myötä. Se on koodautunut syvälle yrityksemme kulttuuriiin sekä tapoihin tehdä asioita.

Systemaattisen tekemisen avulla pystymme toistamaan onnistumiset, kehittämään toimintaamme ja tekemään vaikuttavaa markkinointiviestintää ystävillemme.

RIKASTAMME DIGIMARKKINOINTIA luoviLLA ratkaisuILLA

Erinomainen luova tehostaa markkinoinnin vaikuttavuutta jopa 12X. Siksi teemme sekä digitaalisen kohdentamisen että tunteita herättävät luovat sisällöt. Luovuus ei kuitenkaan ole meille vain sisältö ja lopputulos, vaan se on koko organisaatiomme tapa ajatella ja tehdä markkinointia.

MONIKANAVAISTA vaikuttavuutta ostopolun eri vaiheisiin

Jalkautamme markkinointiviestinnän konseptit ja kampanjat eri markkinointiviestinnän kanaviin niihin sopivimmalla tyylillä. Huomioimme kokonaismediasuunnitelmassa niin online- kuin offline-mediat, vaikuttajat kuin markkinointiviestinnän teknologiat. Olemme virallinen Google Partner ja työskentelemme päivittäin METAn, TikTokin, Pinterestin sekä Snapchatin alustoilla. Katso kaikki palvelumme.

Tavoitejohdettua markkinointiviestintää

Asetamme yhdessä tekemisellemme tavoitteet ja avaintulokset, joiden toteutumista seuraamme kuukausi-, kvartaali- ja vuositasoilla. Markkinointia varten räätälöidyn metodin taustalla on OKR-malli, joka on tapa kehittää organisaatiota nopeasti ja läpinäkyvästi. Sitä hyödyntävät liiketoimintansa strategisessa kehittämisessä muun muassa organisaatiot, kuten IBM ja Google.

Alan sujuvinta yhteistyötä

Olemme markkinoinnin hyvät tyypit, ystävät eli parcerot. Toimitusvarmuus ja koordinointikyky on ylpeytemme. Panostamme jatkuvasti johtamis-, kommunikaatio- ja työskentelytapojen kehittämiseen.

Uskomme myös yhdessä tekemisen voimaan ja sen tuomaan lisäarvoon innovatiivisen suunnittelutyön osana. Osallistamme strategiseen suunnittelutyöhön asiakkaan ja projektin ydintiimin lisäksi myös muita sidosryhmiä.

Ystävien kanssa voit olla turvallisesti rohkea

Luomme briiffaukselle, suunnittelulle ja yhteisille työpajoille psykologisesti turvallisen ilmapiirin, jossa jokainen voi jakaa omia näkemyksiään ilman paineita. Näin varmistamme, että kaikkien osapuolten näkemykset ja osaaminen hyödynnetään täysimääräisesti ja luovuus kukoistaa.

Asiakkaidemme suosittelu­halukkuus 4,6/5*

*Lähde: Asiakastyytyväisyystutkimus 12/2022