Konseptit ja kampanjat

Luovaa vaikuttavuutta markkinointi­viestinnän avulla

Me teemme tunteita herättäviä, monikanavaisia markkinointiviestinnän konsepteja ja kampanjoita, jotka edistävät strategiaasi, herättävät brändisi henkiin ja rakentavat myyntiä niin lyhyellä kuin pitkälläkin tähtäimellä.

Tiimimme pensselistä syntyvät muun muassa monikanavaiset digitaalisen ja perinteisen median yhdistävät kampanjat, luovat konseptit, luovuuden ja datan yhdistävät tulokselliset digikampanjat, pakkauksiin asti jalkautuvat kaupalliset ideat, mainosvideot, ulkomainonta- tai printtikampanjat – siis ainutlaatuisia ratkaisuja, jotka erottuvat.

Lyhyen ja pitkän tähtäimen markkinointiviestintä

Markkinoinnissa on tärkeää löytää tasapaino lyhyellä tähtäimellä saavutettavien tulosten ja pitkäjänteisen brändirakentamisen välillä. Lyhyen ajan kampanjat pyrkivät monesti välittömään myynnin lisäämiseen, kun taas pitkän aikavälin markkinointiviestintä keskittyy luomaan kestäviä asiakassuhteita ja brändin uskollisuutta.

Lyhyen ja pitkän tähtäimen markkinointiviestinnän yhdistäminen vaatii selkeän näkemyksen siitä, miten eri kampanjat voivat palvella sekä hetkellisiä myynnin tavoitteita että pitkäaikaista brändirakentamista. On tärkeää suunnitella kampanjat niin, että ne tukevat ja syventävät toisiaan.

Strateginen ymmärrys markkinointiviestinnän pohjana

Markkinointiviestinnän maailmassa on loputtomasti mahdollisuuksia, mutta vain syvällinen ymmärrys ja strateginen ote voivat muuttaa mahdollisuudet tuloksellisiksi konsepteiksi ja kampanjoiksi. Parcero viitoittaa tietä yhdistämällä luovuuden strategiseen näkemykseen ja tuottaa siksi kampanjoita, jotka eivät vain tavoita kohderyhmäänsä vaan saavat aikaan todellisia tuloksia.

Millainen on hyvä markkinoinnin konsepti?

On yksi asia luoda silmiähivelevä kampanja, mutta toinen varmistaa, että se myös näkyy ja tavoittaa kohdeyleisön. Hyvä konsepti näkyy juuri oikeissa kanavissa ja tavoittaa siten juuri sinun brändisi kohderyhmän. Hyvä markkinoinnin konsepti näkyy, jää mieleen ja palvelee kohderyhmääsi. Hyvään konseptiin sisältyy selkeät tavoitteet, kirkas idea, huippuunsa hiotut sisällöt ja jalkautussuunnitelma, joka kattaa ostopolun kaikki vaiheet. Kas näin.

VALOKUITUNEN – PÄRJÄILLÄÄN

Valokuitunen lähestyi meitä mielenkiintoisen haasteen kanssa: miten vastaamme myyntitilanteissa usein kuultavaan, perisuomalaiseen lausahdukseen: “kyllä mä tällä nykyiselläkin pärjään.” Vastasimme haasteeseen timanttisella kampanjalla.

Tutustu kampanjaan

TUPLA STASH – THE ADVENTURE GAMES

Loimme Tupla Stashista ison tarinallisen seikkailupelin The Adventure Games, joka sisälsi kolme erilaista peliä ja tarinaa – keskiössä Tuplan seikkailullisuus ja rouheat uutuustuotteet. Syntyi eeppinen seikkailu joka pisti kohderyhmälle vipinää kinttuun.

Tutustu kampanjaan

FONUM – PYSÄYTETÄÄN PUHELIMIEN LIIKAKANSOITUS

Maailman puhelintilanne on kestämätön: vanhat puhelimet hylätään jätteenä ja uudet vaativat resursseja, joita ei ole riittävästi. Käytettyjen puhelimien myynti- ja korjausbisnes kasvaa kuitenkin kovaa tahtia. Pyöräytimme kaikesta tästä upean kampanjan Fonumille.

Tutustu kampanjaan

TAVOITTELETKO TUNTEITA JA TULOKSIA?