08.05.2023

Kasvu­markkinoinnilla käsien heiluttelusta törkeisiin tuloksiin

Heikki
Kyllönen

Heikki on toinen Parceron perustajista, aito visionääri ja oman tiensä kulkija. Meno on välillä sellaista, että heikompiakin hirvittää. Strategiat, konseptit, tapahtumat, visuaaliset ilmeet… Tällä miehellä on mustekalan lonkerot ja Midaksen kaltainen kosketus.

Miten saada algoritmit ja ihmiset toimimaan? Miten ottaa haltuun markkinointiviestinnän monikanavaiset keinot ilman, että viestejä on liikaa ja vaikuttavuus alituista alajuoksua?

Siten, että repäisee töpselin irti painokoneesta, irtisanoo digimarkkinoinnin kumppanin, potkii pellolle mediatoimiston sekä sanoo hyvästit ideoita suoltavalle luovalle toimistolle.

Kun tämä radikaali vaihe on tehty, voi napata punaisen pillerin, siirtyä matrixiin ja vaihtaa monitahoisen paletin yhteen virtaviivaiseen monikanavaisen kasvumarkkinoinnin ystävään.

Parempi ratkaisu on täällä

Markkinointiviestinnän toimenpiteiden, vaikuttavuuden sekä liiketoiminnallisten tavoitteiden välisten suhteiden ymmärtäminen on usein haastavaa. Perinteiset markkinointiviestinnän toteutusmallit saattavat olla raskaita toteuttaa – yksittäisen SQL:n tai MQL:n hinta voi nousta liian korkeaksi silloin, kun tarvitaan paljon sisältövariantteja ja monia toimijoita.

Ja miten me tähän soppaan liitymme?

Siten, että meillä on kokonaisvaltainen näkemys monikanavaisesta markkinointiviestinnästä. Hallussamme ovat alan terävimmät ammattilaiset sekä strategisen nerokas toimintamalli. Kun kivijalka on vahva, rakentaminen on turvallista.

Parceron monikanavaisen kasvumarkkinoinnin palvelu on kehitetty yli kymmenen vuoden kokemuksen pohjalta vastaamaan yllä mainittuihin haasteisiin. Tarjoamme monikanavaista online ja offline -mediat yhdistävää kasvumarkkinointia, jossa markkinointitoimenpiteet ja -tavoitteet ovat linjassa liiketoiminnan tavoitteiden kanssa. Tavoitteiden saavuttamista ohjaavat selkeät strategiset mittarit, jotka jalkautuvat käytännön tasolle viikkoseurannan kautta. Emmekä unohda sitä paljon puhuttua luovuutta, sillä se toimii koko homman öljynä. Sisältöjen muokkaus, A/B-optimointi kanavien rajapinnoissa ja sparraus luovien kanssa mahdollistavat kirkkaat, erottuvat ja vaikuttavat ideat sekä viestit.

Digimarkkinoinnin palvelumme mahdollistaa luovuuden, datan ja liiketoiminnan yhdistämisen niin, että markkinointiviestinnän tekeminen on ketterää, tehokasta ja vaikuttavaa.