Asiakas
Opiskelijan K-Plussa
Palvelut
Strateginen suunnittelu, konseptointi, monikanavaiset kampanjatuotannot
Kanavat
TV
Diginäytöt
Printti
Sosiaalinen media
Display-mainonta
Tausta
Kampanjan tavoitteena on saada liittymisiä Opiskelijan K-Plussan kanta-asiakasohjelmaan. Kampanjoinnilla tavoiteltiin myös Opiskelijan K-Plussan tunnettuuden kasvattamista korkeakouluopiskelijoiden kohderyhmässä. Kanava-valikoimassa painotettiin digikanavia.
Makaronilla mennään -konsepti on parin viime vuoden ajan houkutellut korkeakoulujen opiskelijoita liittymään Opiskelijan K-Plussaan. Vuonna 2020 oli kuitenkin aika keksiä jotakin uutta, selkeää ja johdonmukaista mainontaa.
🏆 Oisko aika aikuistua? ja Opiskelijan K-plussa hopealle Voitto-mainoselokuvakilpailun Online-video -sarjassa.
Ratkaisu ja tulokset
Loimme Opiskelijan K-Plussalle hauskan, yllätyksellisen ja katsojaa palkitsevan luovan ratkaisun. Oisko aika aikuistua? -mainoskonseptin sanoma on selvä: opiskelijan oman Plussa-kortin voit hankkia, vaikka sisälläsi asuisi yhä vesilätäköissä hyppelehtivä lapsukainen. Monikanavainen kampanja riemastuttaa korkeakoulujen opiskelijoita syksyn 2020 ajan ympäri sosiaalisen median kanavia, TV:tä, diginäyttöjä, printtejä ja display-mainontaa.
Opiskelijan K-Plussan liittymismäärät kasvavat tasaista tahtia ja määrälliset liittymistavoitteet saavutettiin jo reilusti ennen vuoden loppua.
Tuotantoyhtiö: Tonto Helsinki, tuottaja: Noora Luostarinen, ohjaaja: Teemu Niukkanen


