Opiskelijan K-Plussa

Oisko aika aikuistua?

Parcero-case-oisko-aika-aikuistua

Asiakas

Opiskelijan K-Plussa

Palvelut

Strateginen suunnittelu, konseptointi, monikanavaiset kampanjatuotannot

Kanavat

TV
Diginäytöt
Printti
Sosiaalinen media
Display-mainonta

Tausta

Kampanjan tavoitteena on saada liittymisiä Opiskelijan K-Plussan kanta-asiakasohjelmaan. Kampanjoinnilla tavoiteltiin myös Opiskelijan K-Plussan tunnettuuden kasvattamista korkeakouluopiskelijoiden kohderyhmässä. Kanava-valikoimassa painotettiin digikanavia.

Makaronilla mennään -konsepti on  parin viime vuoden ajan houkutellut korkeakoulujen opiskelijoita liittymään Opiskelijan K-Plussaan. Vuonna 2020 oli kuitenkin aika keksiä jotakin uutta, selkeää ja johdonmukaista mainontaa.

Ratkaisu

Loimme Opiskelijan K-Plussalle hauskan, yllätyksellisen ja katsojaa palkitsevan luovan ratkaisun. Oisko aika aikuistua? -mainoskonseptin sanoma on selvä: opiskelijan oman Plussa-kortin voit hankkia, vaikka sisälläsi asuisi yhä vesilätäköissä hyppelehtivä lapsukainen. Monikanavainen kampanja riemastuttaa korkeakoulujen opiskelijoita syksyn 2020 ajan ympäri sosiaalisen median kanavia, TV:tä, diginäyttöjä, printtejä ja display-mainontaa.

Opiskelijan K-Plussan liittymismäärät kasvavat tasaista tahtia ja määrälliset liittymistavoitteet saavutettiin jo reilusti ennen vuoden loppua.

Tuotantoyhtiö: Tonto Helsinki, tuottaja: Noora Luostarinen, ohjaaja: Teemu Niukkanen

Kaipaatko lisää tuloksia?