Opiskelijan K-Plussa

Oisko aika aikuistua?

Parcero-case-oisko-aika-aikuistua

Asiakas

Opiskelijan K-Plussa

Palvelut

Strateginen suunnittelu, konseptointi, monikanavaiset kampanjatuotannot

Kanavat

TV
Diginäytöt
Printti
Sosiaalinen media
Display-mainonta

Tausta

Kampanjan tavoitteena on saada liittymisiä Opiskelijan K-Plussan kanta-asiakasohjelmaan. Kampanjoinnilla tavoiteltiin myös Opiskelijan K-Plussan tunnettuuden kasvattamista korkeakouluopiskelijoiden kohderyhmässä. Kanava-valikoimassa painotettiin digikanavia.

Makaronilla mennään -konsepti on  parin viime vuoden ajan houkutellut korkeakoulujen opiskelijoita liittymään Opiskelijan K-Plussaan. Vuonna 2020 oli kuitenkin aika keksiä jotakin uutta, selkeää ja johdonmukaista mainontaa.

🏆 Oisko aika aikuistua? ja Opiskelijan K-plussa hopealle Voitto-mainoselokuvakilpailun Online-video -sarjassa.

Ratkaisu ja tulokset

Loimme Opiskelijan K-Plussalle hauskan, yllätyksellisen ja katsojaa palkitsevan luovan ratkaisun. Oisko aika aikuistua? -mainoskonseptin sanoma on selvä: opiskelijan oman Plussa-kortin voit hankkia, vaikka sisälläsi asuisi yhä vesilätäköissä hyppelehtivä lapsukainen. Monikanavainen kampanja riemastuttaa korkeakoulujen opiskelijoita syksyn 2020 ajan ympäri sosiaalisen median kanavia, TV:tä, diginäyttöjä, printtejä ja display-mainontaa.

Opiskelijan K-Plussan liittymismäärät kasvavat tasaista tahtia ja määrälliset liittymistavoitteet saavutettiin jo reilusti ennen vuoden loppua.

Lisäksi palkittu kampanja pääsi ensimmäisenä suomalaisena markkinointikampanjana TikTokin inspiraatiosivulle. Saavutuksen merkitystä korostaa se, että kampanjan esittely oli samalla ensimmäinen pohjoismaalainen sivustolle nostettu esimerkki TikTokissa erityisen hyvin toimivasta sisällöstä.

Tuotantoyhtiö: Tonto Helsinki, tuottaja: Noora Luostarinen, ohjaaja: Teemu Niukkanen

Kaipaatko lisää tuloksia?