Sylva ry

Nuori elämä tauolla

Asiakas

Sylva ry

Palvelut

Strategian toiminnallistaminen
Brändin määrittely ja identiteetti
Markkinointiviestinnän konseptit ja kampanjat
Sosiaalinen media ja sisältömarkkinointi
Vaikuttajamarkkinointi

Kanavat

DOOH
Audio/radio
Sosiaalinen media (FB, IG, Twitter, SnapChat, TikTok, LinkedIn)
TV

Sylva ry:n juhlavuosi 2022 – Nuori elämä tauolla

Sylva ry on laajalle yleisölle vielä melko tuntematon hyväntekeväisyysjärjestö. He, jotka Sylvan tuntevat, mieltävät Sylvan edelleen lasten syöpäjärjestöksi, vaikka Sylvan tarjoama toiminta ja tuki on laajempaa. Sylva on syöpään sairastuneiden lasten, nuorten, nuorten aikuisten ja heidän läheistensä rinnallakulkija, edunvalvoja ja tukija. Sylva ry:n alaisuudessa toimivan Sylva-säätiön tutkimusten mukaan perhe tarvitsee taloudellista, terapeuttista ja psykososiaalista tukea.

”Sylvalle on ollut tärkeää löytää kumppani, joka uskaltaa yhtä aikaa sekä rohkeasti että arvostavasti tarttua herkkään aiheeseen – lasten, nuorten ja nuorten aikuisten syöpään. Parceron ammattilaisten vahva osaaminen on kiteytynyt strategisesti tehdyissä suunnitelmissa, toimenpiteissä, seurannassa ja perustelluissa valinnoissa. Jokaisessa tapaamisessa on haettu yhdessä ratkaisuja ja kuunneltu herkällä korvalla asiakkaan näkökulmia. Yhteistyömme on ollut laadukasta ja rentoa kumppanuutta.”

Marika Aro

Toiminnanjohtaja
Sylva ry

Konseptin kiteytys

Koko perheen elämä siinä pysähtyy. Ei vaan lapsen tai nuoren elämä, vaan koko perheen elämä. Kaikki niissä perheissä muuttuu lapsen sairauden myötä ja suurin osa elämässä keskittyy vaan siihen syöpään.” – Lasten syöpähoitaja, TYKS

Syöpä on sekä sairastuneelle, että läheiselle pitkä ja raskas matka täynnä tutkimushuoneita, odotushuoneita, hoitohenkilökuntaa ja eristystä. Koko elämä kääntyy täysin päälaelleen. Tavallisesta kavereiden kanssa touhuamisesta ja harrastamisesta pitää luopua ja tilalle tulee jotain täysin muuta – se mitä miellämme normaaliksi lapsuudeksi, nuoruudeksi ja perhearjeksi menee tauolle. 

Konseptimme visuaalinen maailma on pysäyttävällä tavalla yksinkertainen ja voimakas. Yksinkertainen graafinen elementti herättää mielenkiinnon, pysäyttää katsojan ja on hyvin sovellettavissa erilaisiin tarpeisiin. Lisäksi viesti kiteyttää oivaltavasti sen, mitä jokainen perhe joutuu kokemaan syöpädiagnoosin myötä. 

Massamedioita ja mikrovaikuttajia

Konsepti kulkee monikanavaisesti mukana läpi Sylva ry:n 40-vuotisjuhlavuoden. Mukana on myös tunnettuja vaikuttajia, kuten Varpu Hintsa, Susanna Juntunen ja Joonas Laurila sekä useita mikrovaikuttajia kampanjan jalkautuessa kansainvälisestä lasten syövän päivästä Fuck Cancer Runiin, syyskuun kultakuuhun ja jouluun.

Tavoitteenamme on kasvattaa Sylvan bränditunnettuutta, sitouttaa ihmisiä ja tavoittaa entistä enemmän kuukausi- ja kertalahjoittajia.

”Sylvalle on ollut tärkeää löytää kumppani, joka uskaltaa yhtä aikaa sekä rohkeasti että arvostavasti tarttua herkkään aiheeseen – lasten, nuorten ja nuorten aikuisten syöpään. Parceron ammattilaisten vahva osaaminen on kiteytynyt strategisesti tehdyissä suunnitelmissa, toimenpiteissä, seurannassa ja perustelluissa valinnoissa. Jokaisessa tapaamisessa on haettu yhdessä ratkaisuja ja kuunneltu herkällä korvalla asiakkaan näkökulmia. Yhteistyömme on ollut laadukasta ja rentoa kumppanuutta”, Marika Aro, toiminnanjohtaja, Sylva ry.

Hakusessa rohkea kumppani?