Renoa Group

Kotimielenrauha

Asiakas

Renoa Group Oy

Palvelut

Strateginen suunnittelu
Asiakas- ja sidosryhmätutkimus
Brändin tunnettuustutkimus
Brändiuudistus
Uusi visuaalinen ilme kaikkiiin kohtaamispisteisiin
Mainonnan luova konsepti
Lanseerauksen kampanjasuunnittelu
Markkinointimateriaalien tuotanto
Brändin jalkautus sisäisiin sidosryhmiin

useampi yritys yhden brändinimen alle BRÄNDITYÖN AVULLA

Renoa Group on pien- ja omakotitalojen lämpö-, vesi- ja sähköremontteihin sekä -saneerauksiin erikoistunut talotekniikan toimija. Vahvistaakseen asemaansa markkinoilla sekä erottuakseen kilpailijoistaan, Renoa Group halusi yhdistää tytäryhtiöidensä brändi-identiteetin emobrändin alle ja toteuttaa uuden identiteetin mukaista strategista monikanavaista markkinointia. Parcero toteutti Renoalle brändityön, jossa useita eri groupiin kuuluvia yrityksiä  liitettiin yhteisen brändinimen alle. Lisäksi Parcero osallistui asiakkaan kanssa markkinoinnin strategisten ja operatiivisten linjausten suunnitteluun ja toteutukseen ja suunnitteli lanseerauksen luovan konseptin.

Yhteistyö Parceron kanssa oli helppoa ja mutkatonta. Työ eteni tasaisesti aikataulussa tarkan suunnitelman mukaan ja matkan varrella nousseet toiveet istutettiin ketterästi osaksi kokonaisuutta. Erityisesti kiitosta ansaitsee huolellisesti tehty pohjatyö ja sen myötä syntyneet luovat ratkaisut sekä sisäisten sidosryhmien vahva sitouttaminen projektin eri vaiheissa.

Anu Jäkkö

Brand Manager
Renoa Group Oy

Suomessa on reippaasti vanhoja taloja, jotka ovat monenlaista remonttia vailla. Kun nämä omakotitaloasujat päättävät remontin tarpeesta, tärkein kriteeri on löytää luotettava tekijä, joka arvostaa vanhaa taloa ja osaa asiansa. Kohderyhmätutkimuksen mukaan kotitalouksille ensisijaisen tärkeää on toimijasta huokuva tunne, että oma koti on turvallisissa käsissä ja kotia kunnioitetaan niin henkilökohtaisena tilana kuin myös yksilöllisenä remonttikohteena. Tutkimustuloksiin pohjaten suunnitelimme Renoalle uuden brändin, joka kiteytyy tähän hienoon bränditarinaan:

Koti on turvasatama. Se on paikka, missä voi olla täysin oma itsensä ja keskittyä omiin rakkaisiin puuhiinsa ulkomaailman murheet unohtaen. Mikä parasta – ei tarvitse miettiä toimiiko putket, viemärit, sähköt tai ilma-vesilämpöpumppu. Koska niitä huolia ei ole olemassakaan. Tätä olotilaa me kutsumme kotimielenrauhaksi.

Kiinnostaako brändi-identiteetin vahvistaminen?