Renoa Group

Kotimielenrauha

Asiakas

Renoa Group Oy

Palvelut

Strateginen suunnittelu
Brändiuudistus
Mainonnan luova konsepti
Lanseerauksen kampanjasuunnittelu
Markkinointimateriaalien tuotanto

useampi yritys yhden brändinimen alle BRÄNDITYÖN AVULLA

Suomessa on reippaasti vanhoja taloja, jotka ovat monenlaista remonttia vailla. Kun nämä omakotitaloasujat päättävät remontin tarpeesta, tärkein kriteeri on löytää luotettava tekijä, joka arvostaa vanhaa taloa ja osaa asiansa. Kohderyhmätutkimuksen mukaan kotitalouksille ensisijaisen tärkeää on toimijasta huokuva tunne, että oma koti on turvallisissa käsissä ja kotia kunnioitetaan niin henkilökohtaisena tilana kuin myös yksilöllisenä remonttikohteena.

Tutkimustuloksiin pohjaten lähdimme kehittämään Renoalle, pien- ja omakotitalojen lämpö-, vesi- ja sähkösaneerauksiin erikoistuneelle toimijalle, vahvaa brändi-identiteettiä. Brändityössä yhdistettiin useampi saman groupin alla toiminut yritys yhden brändinimen alle.

Yhteistyö Parceron kanssa oli helppoa ja mutkatonta.

Anu Jäkkö

Brand Manager
Renoa Group Oy

brändityö kiteytyy hienoon bränditarinaan

Koti on turvasatama. Se on paikka, missä voi olla täysin oma itsensä ja keskittyä omiin rakkaisiin puuhiinsa ulkomaailman murheet unohtaen. Mikä parasta – ei tarvitse miettiä toimiiko putket, viemärit, sähköt tai ilma-vesilämpöpumppu. Koska niitä huolia ei ole olemassakaan. Tätä olotilaa me kutsumme kotimielenrauhaksi.

“Yhteistyö Parceron kanssa oli helppoa ja mutkatonta. Työ eteni tasaisesti aikataulussa tarkan suunnitelman mukaan ja matkan varrella nousseet toiveet istutettiin ketterästi osaksi kokonaisuutta. Erityisesti kiitosta ansaitsee huolellisesti tehty pohjatyö ja sen myötä syntyneet luovat ratkaisut sekä sisäisten sidosryhmien vahva sitouttaminen projektin eri vaiheissa.” – Anu Jäkkö, Brand Manager, Renoa Group Oy

Kiinnostaako brändi-identiteetin vahvistaminen?