05.06.2024

Parcero vahvistuu kahdella huippu­suunnittelijalla

Parcero

Kevään aikana Parcero on ottanut jälleen suuria harppauksia kohti visiotaan, Suomen parasta strategisen markkinointiviestinnän luovaa kumppania. Touko-kesäkuussa 2024 riveihin liittyivät pitkän linjan Art Director Aslak Bredenberg sekä kokenut copywriter ja konseptisuunnittelija Antti “Buutsi” Sevänen

“Pitkäjänteinen panostaminen ihmisiin, kulttuuriin ja johtamiseen on alkanut näkyä viime vuosien aikana kovatasoisina paluumuuttajina, jotka ilolla toivotamme tervetulleiksi takaisin kasvavaan tiimiimme”, iloitsee toimitusjohtaja ja perustaja Antti Jokela.

Paluumuuttaja tuo mukanaan vankkaa näkemystä konsepti­suunnitteluun

Parcerolla pitkään työskennellyt konseptisuunnittelija ja copywriter Buutsi tekee paluun vuoden tauon jälkeen. Buutsi työskenteli Kaskella suunnittelijana, mutta palaa nyt takaisin Parcerolle erittäin hyvissä fiiliksissä. Aikaisemmin hän on työskennellyt muun muassa Palvelualojen ammattiliitto PAM:n, Tokmannin ja Tuplan markkinoinnin parissa.

Buutsin mukaan kaksi asiaa vaikutti päätökseen palata Parcerolle Senior Concept Designerin rooliin.

“Ensinnäkin nämä ihmiset täällä Parcerolla on superjees ja täällä on hauska tehdä töitä. Toisekseen täällä saa tehdä mielenkiintoisia duuneja ja pystyn olemaan osa menestyksekästä markkinointisuunnittelua”, Buutsi kertoo.

Parceron vastaava luova johtaja Jarkko Toijonen on mielissään siitä, että Buutsi on palannut takaisin remmiin.

“Niin hienoa saada Buutsi takaisin! Buutsi nappaa kiinni ajatuksen repaleisesta kulmasta kuin hauki Rapalan uistimeen. Tähän kun yhdistetään erittäin hyvä strateginen vainu ja näkemys, niin vain taivas on rajana. Buutsin ehdottomia vahvuuksia on saumaton yhteistyö asiakkaiden ja muiden parceroiden kanssa sekä vaivattomuus tekemisessä”, Jarkko myhäilee.

Antti Sevänen

Kokenut AD vahvistamaan Parceron luovaa tiimiä

Parcero saa Aslak Bredenbergistä kovan linjan tekijän luovaan tiimiin. Aslak oli aikoinaan perustamassa mainostoimisto Rocky Advertisingia, jossa työskenteli muun muassa Ikean ja Red Bullin markkinoinnin parissa. Kokemusta löytyy myös Nokian markkinoinnista Euroopan laajuisesti. Parcerolla onkin Aslakin myötä mahdollisuus tarjota asiakkailleen yhä osaavampi suunnittelutiimi.

Aslak palaa neljän sapattivuoden jälkeen entistä ehompana markkinoinnin pariin ja on innoissaan alkutaipaleestaan Parcerolla.

“Parcerolla on todella kiehtovia asiakkaita ja inspiroiva jengi, jonka parissa viihtyy. Osaamiseen aidosti luotetaan”, Aslak kertoo.

Jarkko uskoo, että Aslak tuo Parcerolle vahvuutta visuaaliseen suunnitteluun ja bränditöihin.

“Aslakilla on todella laaja osaamiskenttä ja vahva visuaalisen kiteyttämisen taito. Hän hallitsee sekä konseptuaalisen että graafisen suunnittelun ja osaa haastaa asiakasta tuoden uusia näkökulmia”, Jarkko kommentoi.

Aslak Bredenberg

Parcero on vuonna 2012 perustettu luova kasvumarkkinointitoimisto. Tarjoamme lähes 30 markkinoinnin ja mainonnan ammattilaisen voimin strategiseen ymmärrykseen pohjautuvaa, tunteita herättävää markkinointiviestintää, jonka vaikuttavuuden todennamme aina datalla. Asiakkaitamme ovat muun muassa Tupla, Kauppakeskus Mylly, Karjala, Fennia, Fonum, PAM ja Marli Juissi.

Lue myös: Parcero Kauppakeskus Myllyn bränditoimistoksi

Kiinnostaako yhteistyö?