Sosiaalinen media ja sisältömarkkinointi

Parcero on yksi Suomen ensimmäisistä sosiaalisen median markkinointia tehneistä toimistoista – olemme suunnitelleet ja tuottaneet markkinointia sosiaaliseen median eri kanaviin jo vuodesta 2012 alkaen. Kanavaosaamista meiltä löytyy niin TikTokista, Instagramista, Facebookista, Snapchatista, Pinterestistä, Twitteristä ja LinkedInistä.

Osallistavat ja yhteisölliset sosiaalisen median kampanjat

Erikoisosaamistamme sosiaalisen median markkinoinnissa ovat osallistavat ja yhteisölliset kampanjat, jotka ammentavat sosiaalisen median sosiaalisesta luonteesta. Näissä toimenpiteissä olemme tukeneet luovaa markkinointiviestintää vahvalla maksetulla mainonnalla, tarkkaan valituilla vaikuttajilla ja Community Managerin aktiivisuudella. Esimerkiksi Cloetalle toteuttamamme osallistava Tupla Stash -kampanja on kolmen vuoden aikana saanut tuhannet kuluttajat seikkailemaan pitkin metsiä ja betoniviidakkoja.

Parcero-marketing-partners-lehdet

Sisältömarkkinointi

Sisältömarkkinointi kytkeytyy monesti sosiaaliseen mediaan ja tulokselliseen digitaaliseen markkinointiin, teemme myös muunlaisia sisältöjä kuten natiivimainontaa ja yrityksen sisäisiä lehtiä.

Kiinnostuitko?