Sosiaalisen median markkinointi

Osallista, sitouta ja tuota tulosta

Parcero on yksi Suomen ensimmäisistä markkinointitoimistoista, joka on tehnyt sosiaalisen median markkinointia. Olemme suunnitelleet ja tuottaneet markkinointia sosiaalisen median eri kanaviin jo vuodesta 2012 alkaen.

Meiltä taittuvat sosiaalisen median markkinoinnin parhaat kanavat eli Facebook, Instagram, TikTok, Snapchat, Pinterest, Twitter ja LinkedIn. Ja kun maailmaan tupsahtaa potentiaalinen uusi kanava, otamme sen tietenkin ensimmäisenä tutkivan silmän alle.

Osallistavat ja yhteisölliset sosiaalisen median kampanjat ovat meillä verissä

Parceron erikoisosaamista sosiaalisen median markkinoinnissa ovat kuluttajia osallistavat ja yhteisölliset kampanjat. Näihin kampanjoihin kipinä syttyy sosiaalisen median sosiaalisesta luonteesta: emme vain tuota ja mainosta sisältöjä, vaan laitamme vauhtia kohderyhmäänne.

Osallistavissa kampanjoissa tuemme luovaa markkinointiviestintää maksetulla mainonnalla, tarkoin valituilla vaikuttajilla ja Community Managerin maagisella kosketuksella. Esimerkiksi Cloettalle toteuttamamme Tupla Stash -kampanja sai jopa tuhannet kuluttajat seikkailemaan pitkin Suomen metsiä ja betoniviidakkoja.

Parcero-marketing-partners-lehdet

Mahdollisesti Suomen paras TikTok-toimisto

Parcero on myös siitä ainutlaatuinen luovan markkinointiviestinnän toimisto, että meiltä saat TikTokiin sekä luovat toteutukset että digitaalisen mainonnan.

TikTokissa loimme esimerkiksi Opiskelijan K-Plussalle Oisko aika aikuistua -kampanjan, joka pääsi ensimmäisenä Pohjoismaista TikTokin onnistuneiden kampanjoiden inspiraatiosivuille. Lisäksi olemme tehneet jo vuosia yhteistyötä Marli Juissin kanssa ja uutena saavutuksena tavoitimme nuorilla vaikuttajilla eli Kesäsomettajilla satoja tuhansia orgaanisia näyttökertoja TikTokissa.

Sisältömarkkinointia sosiaalisesta mediasta natiivimainontaan

Sisältömarkkinointi on tunnettuuteen ja sitouttamiseen panostavaa jatkuvaa markkinointia, jossa kohderyhmän silmien eteen luodaan brändille sopivaa, lisäarvoa tuottavaa sisältöä – siis keskustelua asiakkaan kanssa ilman erityisen kärkästä myyntipuhetta.

Sisältömarkkinointi kytkeytyy monesti sosiaaliseen mediaan ja tulokselliseen, digitaaliseen markkinointiin. Jatkuva sisältömarkkinointi onkin ollut yksi leipälajimme jo yrityksen alusta asti, mutta joukostamme löydät myös mm. koukuttavan natiivimainonnan rohkeita guruja.

Kiinnostuitko?