Asiakas

Arla

Tehtävä

Konseptisuunnittelu, sisällöntuotanto

Kanavat

Sosiaalinen media

Sisältökonsepti, jonka jokaisessa julkaisussa hehkuu Arlan arvot. Varaamme Arlalle somen osalta kuluttajien mielissä sille kuuluvan paikan.

Brändiin ja ydinarvoihin pureuduttuamme brändille luotiin sosiaaliseen mediaan sopeutuva sisältöstrategia. Sisältökonseptit suunniteltiin arvojen ja identiteetin ympärille.

Päämääränä on saada Arlalle asema arvojohtajana. Arla saa tämän konseptin myötä itselleen aseman yhteiskunnallisena keskustelijana, ja se ottaa huomioon niin tuottajan, kuluttajan, ympäristön kuin yhteiskunnankin näkökulmat.

Arla uskaltaa rohkeasti kommentoida maailman trendejä ja tapahtumia oman arvomaailmansa mukaisesti – jopa silloin, kun aihe on Arlan kannalta vaikea. Trendit ja kontekstit liittyvät pääsääntöisesti Arlan tuotekategorioihin.