Asiakas

Planti Suomi

Tehtävä

Konsepti- ja kampanjasuunnittelu, sisällöntuotanto, mainonta

Kanavat

YouTube
Sosiaalinen media
Ohjelmallinen display

Planti – Hyvää hyvän puolesta

Pitkäaikainen asiakkaamme Planti on kotimaisia kaura- ja soijatuotteita valmistava brändi, joka kuuluu Kavli-konserniin. Konsernin omistaa Kavli-säätiö, joka jakaa vuosittain valtavan osuuden voitoistaan hyväntekeväisyyteen – Planti tekeekin siis hyvää hyvän puolesta.

Toteutimme Plantille raikkaan Planti Cooking -kevätkampanjan digitaalisiin ja sosiaalisiin medioihin. Tavoitteenamme oli kasvattaa brändin tunnettuutta ja saada tuotteet kiinnostavalla tavalla kohderyhmän tietoisuuteen.

Kevätkampanjan ydinviesti oli selkeä: valitse maku ja helppous, valitse Planti. Tämän viestin toimme esiin viehättävällä visualiikalla, jossa pienelläkin yksityiskohdalla oli suuri merkitys. Kampanjan näyttävin elementti olikin vihanneksista kootut kirjaimet, joiden pienimmänkin herneen visuaalinen suunnittelijamme Anna oli tarkoin suunnitellut.

Me ja asiakkaamme olimme lopulta todella tyytyväisiä kampanjan lopputulokseen – kilpailihan sen visualiikka pirteydellään orastavan kevätauringon kanssa.