Tehtävä

Konsepti- ja kampanjasuunnittelu, sisällöntuotanto, mainonta

Kanavat

Sosiaalinen media
Digitaalinen media
Out of Home

Tavoitteena oli rakentaa bränditunnettuutta ja tehdä tyylikäs ja erottuva pakkaus tutuksi kuluttajille ja saada aikaan tuotteen kokeilua

Prima Pet Premium on kotimainen Suomen koiranruokamarkkinan tunnetuin bränditalo. He lanseerasivat uuden PrimaDog -koiranruokabrändin Suomen päivittäistavarakauppojen premium-segmenttiin syksyn 2018 aikana, ja Parcero toimi mainonnan kumppanina.

Halusimme luoda PrimaDogille selkeän ja visuaalisesti erottuvan taktisen mainonnan konseptin, sillä tavoitteena oli rakentaa bränditunnettuutta ja tehdä tyylikäs ja erottuva pakkaus tutuksi kuluttajille ja saada aikaan tuotteen kokeilua. Ammensimme inspiraation brändin väreistä ja tuotteen laadukkaista raaka-aineista. Valmis ratkaisu oli sekä abribus-mainonnassa että Parceron hallinnoimana sosiaalisissa medioissa (Facebook, Instagram, YouTube).