Asiakas

Taco Bell

Tehtävä

Konseptisuunnittelu, tuotanto
ja sissimarkkinointi

Kanavat

Vaikuttajamarkkinointi
Sosiaalinen media
Radio
OOH

Taco Bell Tram Jam – Live Más

Stadin viileimmässä sporassa jamiteltiin 3.8.2018, kun Cledos ja Ibe valtasivat raiteet Taco Bellin omalla  raitiovaunulla. Konseptin tavoite oli tehdä lihaksi Taco Bellin brändilupaus  Live Más, ja kohderyhmä oli nuoret.

Ratkaisumme oli rakentaa ainutlaatuinen elämys – keikka, jonne ei saanut ostettua lippuja, vaan onnekkaimmat voittivat ne Taco Bellin ravintoloissa syömällä, somekanavilla järjestetyissä kisoissa ja Bassoradion taajuuksilla. Näin loimme brändikampanjalle myös vahvan taktisen ostosignaalin. Tapahtuman after movieta levitettiin sosiaalisissa medioissa.

Valitsimme kiinnostavien artistien ja Bassoradion lisäksi yhteistyökumppaniksi some-vaikuttajat Nikon ja Santun (130 000 YouTube-seuraajaa).

Kiinnostava konsepti ja loistava toteutus herättivät mielenkiintoa myös rapakon takana Taco Bellin päämajassa – esimerkillisenä suorituksena siitä, miten brändilupausta tulisi toteuttaa modernissa markkinointiviestinnässä.