Asiakas
Arla
Palvelut
Konseptisuunnittelu, sisällöntuotanto
Kanavat
Sosiaalinen media
Varasimme Arlalle somen osalta kuluttajien mielissä sille kuuluvan paikan
Brändiin ja ydinarvoihin pureuduttuamme brändille luotiin sosiaaliseen mediaan sopeutuva sisältöstrategia. Sisältökonseptit suunniteltiin arvojen ja identiteetin ympärille.
Päämääränä on saada Arlalle asema arvojohtajana. Arla saa tämän konseptin myötä itselleen aseman yhteiskunnallisena keskustelijana, ja se ottaa huomioon niin tuottajan, kuluttajan, ympäristön kuin yhteiskunnankin näkökulmat.
Arla uskaltaa rohkeasti kommentoida maailman trendejä ja tapahtumia oman arvomaailmansa mukaisesti – jopa silloin, kun aihe on Arlan kannalta vaikea. Trendit ja kontekstit liittyvät pääsääntöisesti Arlan tuotekategorioihin.




