Asiakas
Hartwall Karjala
Palvelut
Konseptointi ja luova suunnittelu
Monikanavaiset kampanjatuotannot
Kanavat
Sosiaalinen media
TAUSTAA
Parcero on toiminut Karjalan markkinointikumppanina vuodesta 2017. Karjala lanseerasi syksyllä 2020 alkoholittoman oluen ja lanseerauksen ympärille tuli suunnitella jatkuva sisältökonsepti sosiaaliseen mediaan.
Nollauksen kohdalla Parcero onnistui jälleen kerran siinä missä he onnistuvat kerta toisensa jälkeen – yksinkertaisessa kielen kaksoismerkityksillä leikittelevässä nokkeluudessa, joka samanaikaisesti niin vastaa briefiin, kuin myös kiteyttää brändin sielunmaailman. Kaiken kruununa huippuhyvä visuaalinen jälki, joka sekin täysin linjassa Karjalan brändin kanssa.
Ville Alanko
Brand Manager
Hartwall
RATKAISU
Karjala 0,0 on tuote, jota nautitaan silloin kun halutaan rentoutua. Halusimme luoda brändin näköisen konseptin, jossa yhdistyy alkoholiton olut ja rentoutuminen – toisin sanoen nollaaminen. Rakensimme Muista nollata -konseptin, jonka keskiössä on brändin näköinen tapa puhua rentoutumisesta. Konseptin sisältöihin haettiin yhtenäinen linja, joka erottautuu Karjalan muusta sisällöstä, tukien kuitenkin brändiä.
Monikanavainen Nollaus-konsepti on näkynyt Karjalan sosiaalisessa mediassa syksystä 2020 lähtien.