Myllyn Paras

Leipomalla kasvua sosiaalisessa mediassa

Asiakas

Myllyn Paras

Palvelut

Kampanjasuunnittelu, sisällöntuotanto, mainonta ja yhteisömanagerointi

Kanavat

Sosiaalinen media
Pinterest

Myllyn Parhaan Someleipurit 2020 -kampanja

Suunnittelimme ja toteutimme Myllyn Parhaalle Someleipurit 2020 -kampanjan, jossa haastoimme kotikokit päästämään sisäisen sokerileipurinsa irti ja upottamaan kätensä taikinaan. Kampanjan tavoitteena oli kasvattaa yrityksen tunnettuutta sosiaalisessa mediassa ja saada kuluttajat ostamaan Myllyn Parhaan monipuolisia leivontatuotteita.

Someleipurit 2020 -kampanja vastasi loistavasti kasvavaan leivontabuumin ajankohtaan tarjoamalla innostavia reseptejä ja ajanvietettä kotikeittiöön. Toteutustapana kuluttajien haastaminen sopi erityisen hyvin kauteen, jossa kotiin sidottu vapaa-aika pääsi yllättämään monet kuluttajat.

Innostimme Someleipurit ja kuluttajat tarttumaan vispilään

Kampanjan Someleipureiksi valitsimme vuoden 2019 Piparinleivonnan SM-kisan voittajat, jotka haastoimme tuottamaan kevään juhliin reseptejä. Kaksikon kaikki reseptit julkaisimme Myllyn Parhaan reseptipankissa ja sosiaalisen median mainonnassa, jossa herkulliset kuvat ja nokkelat copyt houkuttelivat kuluttajia testaamaan reseptejä itse.

Kuluttajien aktivointi

Someleipureiden lisäksi innostimme kuluttajat leipomaan ja postaamaan omat herkkunsa Instagramissa tagilla #someleipurit2020. Kampanjan aikana julkaisimme kolme kuluttajahaastetta, joiden ansiosta kiireisimmätkin jauhopeukut pistivät jauhot pöllyämään – esimerkiksi kevään kakkuhaasteeseen saimme lyhyessä ajassa liki 200 upeaa kuvaa.

Someleipurit 2020 tarjosi Myllyn Parhaan seuraajille monta herkullista reseptiä ja haastetta, jotka nostivat kotikokkien sisäiset leipurit pintaan. Sisällöt tavoittivat sosiaalisessa mediassa laajan joukon uusia leivonnasta kiinnostuneita kuluttajia.

Kampanja ylitti kaikki odotukset!