Asiakas
Technopolis Oyj, UMA
Palvelut
Sisältöstrategia,
Sisällöntuotanto,
Tuloksellinen mainonta
Kanavat
Sosiaalinen media
sosiaalisen median strategia, ylläpito ja kansainvälisesti skaalautuva markkinointi
UMA Workspace on Technopolis Oyj:n raikkaan pohjoismaista designia henkivä coworking-konsepti, joka tarjoaa tehokkaita ja inspiroivia työympäristöjä ja niihin liittyviä laadukkaita palveluita keskeisillä sijainneilla. UMA Workspace -verkosto kasvaa vauhdilla Pohjoismaiden ja Itämeren alueen suurimmissa kaupungeissa.
Rakensimme UMA Workspacelle sosiaalisen median strategian iteratiivisesti yhteistyössä Technopoliksen henkilökunnan kanssa. Strategian kulmakivet ovat erityisesti yhdessä laadituttavoitteet ja mittarit, brändipersoona ja tone-of-voice, ostopersoonat sekä palvelun kilpailuetuja painottavat ja brändin näköiset sisältökonseptit.


TULOKSIA KETTERÄLLÄ YHTEISTYÖLLÄ
Tomintatapaamme kuuluvat yhteiset palaverit joissa käytämme jokaisen markkinan myynnin dataa hyödyksi mainonnan kohdentamisessa ja sisältöjen suunnittelussa.
Yllä kuvatuin keinoin olemme pystyneet tuottamaan myynnille kasvavissa määrin liidejä joka markkinalla.
- CPA-hinta liidigeneroinnille on saatu painettua jopa tasolle 10€
- Generoitujen liidien määrä nostettu nollasta tasolle 90 kpl / kk
- Sosiaalinen media on noussut tärkeimmäksi liidikanavaksi

