Technopolis, UMA Workspace

Myyntiä ja jatkuvaa liidi­generointia

Asiakas

Technopolis Oyj, UMA

Palvelut

Sisältöstrategia,
Sisällöntuotanto,
Tuloksellinen mainonta

Kanavat

Sosiaalinen media

sosiaalisen median strategia, ylläpito ja kansainvälisesti skaalautuva markkinointi

UMA Workspace on Technopolis Oyj:n raikkaan pohjoismaista designia henkivä coworking-konsepti, joka tarjoaa tehokkaita ja inspiroivia työympäristöjä ja niihin liittyviä laadukkaita palveluita keskeisillä sijainneilla. UMA Workspace -verkosto kasvaa vauhdilla Pohjoismaiden ja Itämeren alueen suurimmissa kaupungeissa.

Rakensimme UMA Workspacelle sosiaalisen median strategian iteratiivisesti yhteistyössä Technopoliksen henkilökunnan kanssa. Strategian kulmakivet ovat erityisesti yhdessä laadituttavoitteet ja mittarit, brändipersoona ja tone-of-voice, ostopersoonat sekä palvelun kilpailuetuja painottavat ja brändin näköiset sisältökonseptit.

uma teurastamo

TULOKSIA KETTERÄLLÄ YHTEISTYÖLLÄ

Tomintatapaamme kuuluvat yhteiset palaverit joissa käytämme jokaisen markkinan myynnin dataa hyödyksi mainonnan kohdentamisessa ja sisältöjen suunnittelussa.

Yllä kuvatuin keinoin olemme pystyneet tuottamaan myynnille kasvavissa määrin liidejä joka markkinalla.

  • CPA-hinta liidigeneroinnille on saatu painettua jopa tasolle 10€
  • Generoitujen liidien määrä nostettu nollasta tasolle 90 kpl / kk
  • Sosiaalinen media on noussut tärkeimmäksi liidikanavaksi
uma toimisto

Tavoitteletko parempia tuloksia?