Valokuitunen

Valokuitunen – Vapaampi kaista

Asiakas

Valokuitunen

Palvelut

Brändi-identiteetti
Markkinointiviestinnän konseptit ja kampanjat
Sosiaalinen media ja sisältömarkkinointi

Kanavat

TV
Youtube
Facebook
Instagram
DOOH
Valokuitusen omat markkinointimateriaalit

Valokuitunen

Valokuitunen rakentaa valokuituyhteyksiä pientaloalueille ympäri Suomea. Valokuitunen tuo valokuidun jo 60 000 kotitalouteen ja lähivuosina suunnitelmissa on investoida 200–300 miljoonaa euroa taajamien pientaloalueiden nopeisiin ja varmoihin nettiyhteyksiin.

Valokuitunen erottautuu kilpailijoistaan tarjoamalla asiakkailleen mahdollisuuden valita asiakkaiden tarvitsemat nettipalvelut useammalta eri palveluntarjoajalta. Näin ollen asiakas ei ole sidottu yhteen palveluntarjoajaan, vaan hänellä säilyy vapaus valita omaan talouteen parhaiten sopivat nettipalvelut, kuten laajakaista- ja viihdepalvelut, Avoin Kuitu -verkon usean eri operaattorin tarjonnasta.

Yhteistyön myötä suunnittelimme Valokuituselle brändi-identiteetin, uudistimme yrityksen visuaalisen ilmeen sekä toteutimme Vapaampi kaista -lanseerauskampanjan, joka näkyi niin televisiossa, ulkomainonnassa kuin digikanavissa.

Brändiuudistus

Valokuitusen brändin haluttiin viestivän entistä enemmän niitä arvoja, joiden mukaan yritys toimii ja Parcero sai kunnian olla toteuttamassa brändiuudistusta. Brändin kehittämisen tueksi haastateltiin Valokuitusen asiakkaita ja sidosryhmiä ja heiltä saatiin runsaasti näkemyksiä siitä, mitä asiakkaat valokuitukumppanissaan arvostavat. Tärkeiksi asioiksi nousivat palveluntarjoajan luotettavuus sekä se, että kuluttajilla on vapaus valita nettiliittymätoimittaja. Asiakastutkimuksien ja yhteisten työpajojen kautta myös brändin ytimeen kristallisoitui vapaus, joka näkyy myös muussa Valokuitusen toiminnassa, kuten sopimusehdoissa.

Yhteistyön myötä suunnittelimme Valokuituselle brändi-identiteetin, uudistimme yrityksen visuaalisen ilmeen sekä toteutimme Vapaampi kaista -lanseerauskampanjan, joka näkyi niin televisiossa, ulkomainonnassa kuin digikanavissa.

Katso myös, kuinka Parcero uudisti Nuori Yrittäjyys ry:n brändi-ilmeen.

Bränduudistusta vailla?