Asiakas
Marli Juissi Lemonade
Palvelut
Markkinointiviestinnän konseptit ja kampanjat
Digitaalinen markkinointi
Kanavat
TikTok
Instagram
YouTube
Pinterest
Marli Juissi on ollut suomalaisten huulilla jo 70-luvulta lähtien, vaikka kohderyhmä on aikojen saatossa vaihtunut monesti aina vain nuorempaan. Kun Marli Juissi halusi lanseerata uuden lemonade-tuotteen, oli myös meille heti selvää, että etenkin Z-sukupolven rakastama TikTok on merkittävä osa lanseerauksen markkinointia.
Tavoitteena TikTokissa oli saada Juissi Lemonade sekä lanseerausta varten työstetty Love & Lemonade -konsepti mahdollisimman suuren kohderyhmän tietoisuuteen lyhyessä ajassa.
Taattua menestystä TIKTOK-MAINONNALLA
Toteutimme kampanjan luovan suunnittelun ja toteutuksen sekä loimme kampanjaan TikTok Ads Managerilla useita In-Feed-mainoksia. Optimoimme For you -syötteessä näkyvät videot näkymään mahdollisimman laajalle yleisölle, ja lopulta koko kampanja oli valtava menestys.
TikTok on meille erittäin tärkeä kanava, jossa tavoitamme aivan uusia yleisöjä. Yhdessä Parceron kanssa olemmekin saaneet testata monia uusia ominaisuuksia ja saavuttaneet erittäin hyviä tuloksia etenkin CPM- ja impressio-KPI-tavoitteissa. Jatkamme TikTokissa aktiivista työtä laajentaaksemme läsnäoloamme kanavassa entisestään.
Joonas Toivonen
Digital Manager
Eckes-Granini Finland
Juissi Lemonaden lanseerauskampanja pääsi 2021 lopulla TikTokin inspiraatiosivulle, johon kanava kerää erityisen onnistuneet kampanjat. Luomamme TikTok-mainokset tuottivat yli 2,3 miljoonaa näyttökertaa yli 413 000 käyttäjältä. Kampanja oli myös erittäin kustannustehokas, sillä sen CPM oli niinkin alhainen kuin 0,42 euroa.
Lue myös: Juissi Squad tuottaa autenttista TikTok-sisältöä – Seuraajamäärä tuplaantui