29.02.2024

Parcero Kauppakeskus Myllyn bränditoimistoksi

Parcero

Kauppakeskus Mylly on valinnut Parceron bränditoimistokseen. Yhteistyön tavoitteena on nostaa Kauppakeskus Myllyn brändi uudelle tasolle, eli kasvaa rakastetusta brändistä asennebrändiksi ja saavuttaa näin Myllyn visio olla laajasti tunnettu matkailukohde Suomessa ja toimialansa suunnannäyttäjä Euroopassa. Parcero näkee Kauppakeskus Myllyn rohkeana toimijana, joka ymmärtää erottuvan ja aidosti ihmisiä kiinnostavan markkinointiviestinnän merkityksen.

– Tekemisen pohjana on hyvin tehty brändityö ja alkumotiivi, johon on nyt hyvä hypätä mukaan. Se, jos jokin inspiroi, kun asiakkaalla on iso tavoite. Onhan se ihmeellistä, kun raisiolainen kauppakeskus tekee itsestään numeron. Tällaista ei ihan aina pääse tekemään, sanoo Parceron luova johtaja Jarkko Toijonen.

Strategian keskiössä brändi ja asiakaskokemus

Maailman ihmeellisin raisiolainen kauppakeskus, Kauppakeskus Mylly, luottaa tekemisissään strategiaan, jonka keskiössä loistavat brändi ja asiakaskokemus. Mylly on alueensa kaupallinen markkinajohtaja, jonka pyrkimyksenä on saavuttaa asema toimialan suunnannäyttäjänä.

– Brändin matka on tässä merkittävässä roolissa ja olemme innoissamme uuden äärellä strategisen brändimatkakumppanimme Parceron kanssa, sanoo Myllyn toimitusjohtaja Mari Hantula.

Parceron asiakkuus- ja projektijohtaja Emilia Stenholm korostaa tavoitetta luoda Myllystä paikka, joka kutsuu ihmisiä luokseen löytämään itsestään jotain uutta. Stenholmin mukaan geneeriset muotikatsaukset ja tarjouskampanjat on nyt nähty.

– Odotamme innolla, että voimme yhdessä Kauppakeskus Myllyn kanssa näyttää uuden suunnan brändin pitkäjänteisessä rakentamisessa kaupan alalla, ja ennen kaikkea myös sen ulkopuolella. Tämä ei kuitenkaan tapahdu itsestään, vaan vaatii vahvaa näkemystä, strategista ajattelua ja prosessiohjautuvuutta. Ihmeiden aika ei ole ohi, vaan vasta alussa.

Poikkeuksellisen hyvällä yhteisellä matkalla

Yhteistyön systemaattinen kasvun malli ja tiivis tiimityö tarjoaa molemmille osapuolille mahdollisuuden kehittyä. Säännölliset retrot, eli yhteiset palautteenantotilaisuudet tarjoavat mahdollisuuden kehittää tekemistä ja yhteistyötä puolin ja toisin.

– Yhteistyö on helppoa, kun kumpikin osapuoli kommunikoi suoraan ja avoimesti, ihm(eell)isten kesken. Minua ilahduttaa se, miten Myllyn porukka arvostaa meidän luovuutta ja luottaa siihen, että asiat hoituu. Tässä on jotain poikkeuksellisen hyvää, Parceron copywriter ja luova johtaja Anna-Mari Taipalus sanoo.

Lue lisää Parceron ja Kauppakeskus Myllyn yhteistyön hedelmistä ja tutustu Myllyntornin menestykseen TikTokissa.

Haluatko kuulla lisää?