Linkedin-mainonta

LinkedIn-mainonnalla tavoitat B2B-kohderyhmän ja asiantuntijat

LinkedIn-mainonta on yksi B2B-markkinoijan tärkeimmistä markkinoinnin kanavista. Mainonnan teho LinkedIn:ssa perustuu kohdeyleisön tarkkaan kohdentamiseen.

LinkedIn on työelämään keskittynyt sosiaalisen median kanava. Muihin sosiaalisen median kanaviin verrattuna se onkin ehdoton ykkönen B2B-markkinoinnin ratkaisuissa ja yleisön tavoittamisessa.

LinkedInissä yleisö on valmiiksi oikealla taajuudella kuluttamaan työhön, uraan, bisnekseen tai opiskeluun liittyvää sisältöä. B2B-painotteisessa sosiaalisen median kanavassa käyttäjät hakevat tietoa toimialastaan, oppivat uusia taitoja ja – ehkäpä tärkeimpänä – hakevat asiantuntijoiden neuvoja ja käyvät työelämää rikastavaa keskustelua.

Mainostajalle LinkedIn tarjoaa myös ainutlaatuiset mahdollisuudet eri mainosmuotoihin ja kohdennuskriteereihin. LinkedIn-mainontaa voi toteuttaa monella erilaisella tavalla niin, että kaikki ostopolun vaiheet ja tavoitteet saavat niitä parhaiten tukevat mainokset.

linkedin sovellus

LinkedIn-mainonnan kohdentaminen

LinkedIn-mainonta tarjoaa tarkemmat kohdennusmahdollisuudet kuin mikään muu sosiaalisen median kanava. Kohdentaminen alustalla onnistuu hyvin moninaisin kriteerein, ja alle olemmekin listanneet vain pienen osan näistä mahdollisuuksista.

• Työnkuva ja titteli
• Osaaminen
• Yritys ja yrityskoko
• Työkokemus
• Verkosto
• Ryhmät

Kohdennetun mainonnan avulla tavoitat haluamasi yleisön. Miten päästä parhaisiin tuloksiin sosiaalisessa mediassa? Lue lisää somemainonnasta eri kanavissa.

Kiinnostuitko LinkedIn-mainonnasta?