linkedin-mainonta

LinkedIn-mainonta

LinkedIn on ammatilliseen verkostoitumiseen suunnattu sosiaalisen median kanava, jota käyttää yli 300 miljoonaa ammattilaista ja asiantuntijaa ympäri maailman. Suomessa käyttäjiä on noin 900 000.

Linkedinissä kaivataan helposti luettavaa asiasisältöä.

Sosiaalisen median kanavana LinkedInin luonne on erilainen kuin esimerkiksi Facebookin tai Instagramin – se toimii ammatillisena kanavana. 

LinkedInissä pystyy kohdentamaan mm. seuraavien asiantuntijakriteerien tai yrityskriteerien perusteella:

  • yrityksen nimi ja toimiala
  • yrityksen koko
  • yrityksen seuraajat
  • ikä ja sukupuoli
  • työnimike
  • koulutus
  • taidot
  • kokemus

LinkedIn-mainokset pystytään kohdentamaan tietylle kohderyhmälle, jolloin se näkyy vain potentiaalisille asiakkaille. Kuten mainostaminen kaikkialla, on niiden mittaaminen ja seuraaminen LinkedInissä erittäin tärkeää. Linkedin-mainonnasta on hyötyä eniten asiantuntijakuvan kasvattamisessa ja liidien generoinnissa etenkin yrityksille.

Haluatko tietää lisää? Kysy asiantuntijoiltamme!

Onko projekti mielessä?

Ota yhteyttä Ilkkaan!

Kaikki palvelut saman katon alta!

Tarjoamme asiakkaillemme kokonaisvaltaisia markkinointiviestinnän palveluja ja luovia ratkaisuja, joilla liiketoiminta aidosti kehittyy kohti haluttuja tavoitteita.

Parcerolla näemme liiketoimintasi mahdollisuudet aina osana laajempaa muuttuvaa yhteiskuntaa ja digitaalista maailmaa – ja niitä mahdollisuuksia on paljon.

Sisältöstrategia ja suunnittelu
Digitaalinen mainonta
Sisällöntuotanto ja luovat toteutukset
Koulutukset
Tapahtuma-
markkinointi

parcerolive.fi