Parcerolla tiedetään miten erottuvaa, strategista ja tuloksellista markkinointiviestintää tehdään.
Luomme vaikuttavia tuloksia
Mistä aineksista on erottuva ja tuloksellinen markkinointiviestintä tehty? Vaikuttavasta luovasta, johdonmukaisesta jakelusta ja alan sujuvimmasta yhteistyöstä. Kuorrutuksena kakun päällä tavoitteet toteuttava työskentelymalli, monikanavainen ajattelu ja ystävyydenmakuinen yhteistyö.
Kaikki tämä näkyy asiakkaamme liiketoiminnassa viivan alla.
“Luovien suunnittelu ja laadukkaan lopputuloksen tuottaminen on ehdoton vahvuutenne.”
– Ida Nevala, Fonum
Asetamme selkeät tavoitteet yhdessä asiakkaamme kanssa
Asetamme yhdessä asiakkaan kanssa tavoitteet ja avaintulokset, joiden toteutumista seuraamme kuukausi-, kvartaali- ja vuositasoilla. Markkinointia varten räätälöidyn metodin taustalla on OKR-malli (Objectives and Key Results), joka on väline niin strategian toteuttamiseen kuin yhteistyön kehittämiseen nopeasti ja läpinäkyvästi.
Kaiken tämän taustalla on johtotähtenä, että Parceron kanssa asiakas saa aina eheän asiakaskokemuksen: selkeät tavoitteet, toimivan kommunikaation, ja yhdessä sorvaamisen mallin, joka antaa molemmille osapuolille tilaisuuden kokea onnistumisen tunteita pitkänkin yhteistyön puitteissa. Kun tekeminen on kivaa, tuloksetkin näyttävät sen.
“Olen iloinen, että saan tehdä töitä omistautuneen ja lahjakkaan tiimin kanssa. Kiitos kumppanille – arvostamme työtänne!”
– Mari Kosonen, Fennia
Lue lisää: Parceron ja Fennian menestyksekäs sisältömarkkinoinnin kumppanuus
Jos haluat tehdä laadukasta ja tuloksellista markkinointia ystävien kanssa, lähetä meille kaveripyyntö niin jutellaan. Me parcerot pidämme ystävinä niin asiakkaitamme kuin tiimikavereitamme. Uskomme yhdessä tekemisen voimaan ja sen tuomaan lisäarvoon.
Vapautamme luovuuden
Psykologinen turvallisuus tarkoittaa ilmapiiriä, jossa jokainen tuntee olonsa turvalliseksi olla oma itsensä. Ideoita ei tyrmätä eikä tyhmiä kysymyksiä ole. Psykologisesti turvallinen työyhteisö kannustaa avoimuuteen ja rehellisyyteen ilman pelkoa rangaistuksista tai arvostelusta.
Psykologinen turvallisuus on koodattu Parceron toimintatapoihin. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että olemme miettineet parhaat tavat toimia varmistaaksemme, että asiakkaamme saavat aina parasta ajattelua.
Parceron onnistumisen resepti on ollut kehittää työkaluja, jotka tukevat luovia ratkaisuja, strategista ajattelua ja tuntuvia tuloksia:
- Kulttuurikäsikirja ohjaa jokaisen parceron työskentelyä
- Johdon jatkuvat koulutukset kehittävät johtajuutta
- Avoin kommunikaatiokulttuuri kutkuttaa luovuutta
- Työpajat ja koulutukset pitävät ajattelun ajan tasalla
- Oma kulttuurimuotoilija tukee koko henkilöstöä arjessa
Työterveyslaitoksenkin mukaan psykologisesti turvallinen työilmapiiri heijastuu myönteisesti kehittymiseen ja on yhteydessä muun muassa luovaan ajatteluun ja innovaatioihin. Kun ihmiset uskaltavat sanoa ääneen ne hassuimmatkin ideat, ideointiprosessista tulee rikkaampi ja päästään aidosti hyvän markkinointiviestinnän äärelle.
Tutustu: Fonum – Voi rähmä
Alan sujuvinta yhteistyötä arvosanalla 4,8/5
Olemme markkinoinnin hyvät tyypit, ystävät eli parcerot. Parceroilla on monipuolista osaamista ja henkilökohtaisia intohimon kohteita, joista ammenamme aina asiakkaan tarpeita ajatellen. Oli tarve sitten tekoälyasiantuntijuudelle, ilmiöinsighteille, saavutettavuusnäkökulmalle tai vaikka sisältöjen SEOttamiselle, parceroilta taipuu nämä kaikki.
Toimitusvarmuus ja projektinhallinta ovat ylpeytemme. Uskomme yhdessä tekemisen voimaan osana innovatiivista suunnittelutyötä. Emme sanele asiakkaillemme toiselta puolelta pöytää, vaan teemme yhdessä, yhteisen tavoitteen eteen töitä.
Kuulostaako liian hyvältä ollakseen totta? Jos et usko meitä, usko asiakkaitamme. Teetämme säännöllisesti asiakastyytyväisyyskyselyn, koska rakastamme dataa ja kehitystä.
Asiakkaidemme kokonaissuositteluhalukkuus on arvosanana 4,7 / 5 ja projektinhallintatiimimme arvosana 4,8 / 5. Kyselyhistoriamme aikana, eli vuodesta 2020 alkaen, asiakkailta saamamme arvosana on tukevasti pysytellyt 4,5 yläpuolella.
Parceron strategisen johtamisen toimintamalli yhdistää OKR-tavoitejohtamisen, tehokkaasti konvertoivat luovat sisällöt ja ostopolkuajattelun. Toteutuksessa vaalimme monikanavaisuutta ja panostamme asiakkaalle selkeään raportointiin. Toimintamallimme sujuvuus varmistetaan säännöllisellä seurannalla.
Käytämme itsemme kehittämiseen myös retromallia, joka ei viittaa 60-lukua henkivään sisustustyyliin, vaan ohjattuun oppimiseen taaksepäin katsomalla. Käytännössä reflektoimme tekemäämme työtä kirkastaaksemme missä onnistuimme ja mitä voimme oppia. Retrossa jokaisen näkemys on tärkeä, sillä se auttaa poimimaan ne parhaat työskentelytavat tulevaa varten.
“Cloettalla arvostamme, että Parcerolta on aina tullut rohkeasti ideoita ja uskallusta haastaa näkemyksiämme. Heillä on aidosti halua kehittää asioita yhdessä.”
– Niina Lammila, Cloetta
Tuomme monikanavaista ajattelua ostopolun eri vaiheisiin
Viemme markkinointiviestinnän konseptit ja kampanjat oikeisiin kanaviin niihin sopivimmalla tyylillä. Suunnittelemme ja tuotamme juuri oikeanlaiset sisällöt ostopolun eri vaiheisiin. Huomioimme mediasuunnitelmassa niin online- kuin offline-mediat, vaikuttajat kuin markkinointiviestinnän teknologiat.
Kiinnostaako markkinointi ostopolun eri vaiheissa? Klikkaa lukemaan lisää blogista.
Lue lisää perusteista: Ostopolku virtaviivaistaa asiakkaan mutkikkaan matkan
Lue lisää sisällöistä: Osuva luova sisältö ostopolun jokaisessa käänteessä
Lue lisää tunteiden merkityksestä: Teknologia <3 tunteet – Etumatkaa ostopolun optimointiin
Markkinointi Parcerolta
Yleisesti ottaen meiltä taipuu printti, esitteet, telkkarimainokset, somestrategiat ja vaalikampanjat. Tykkäämme OOHHISTA ja DOOHHISTA, SEO:sta ja liideistä, influenssereistä ja uutiskirjeistä. Tarvittaessa täräytämme tärykalvoille tuhdin radiomainoksen tai tiristämme telkkarin ääreltä hilpeät röhönaurut. Lue lisää markkinoinnin kanavista ja keinoista.
Yhden on tärkeää näkyä printissä, toisen Jodelissa, kolmannen tien varressa. Tärkeintä kuitenkin on mitä brändistä puhutaan sen selän takana. Onnistunut markkinointiviestintä vaatii sekä brändin että ostopolun ymmärrystä, seurantaa ja johtamista.