AjankohtaistaBlogi

Parceron ja K-Plussan markkinointikumppanuus tuottaa tulosta

By 5.5.2019 kesäkuu 20th, 2019 No Comments

Vuonna 2017 alkanut Parcero Marketing Partners Oy:n ja K-Plussan markkinointisuunnittelun yhteistyö on kasvanut sosiaalisen median sisällöntuotannosta kohti monipuolista markkinoinnin kumppanuutta. Kampanjoiden ideointi ja tuotanto perustuvat Parceron ja K-Plussan tiimien aktiiviseen yhteistyöhön, joka on johtanut onnistuneisiin luoviin kokeiluihin ja toteutuksiin.

“Ei ole väliä, onko kyseessä sisältöjen kehittäminen, tuloksien analysointi tai kampanjoiden suunnittelu; vahva sparraus ja mielipiteiden vaihto on yhteistyömme positiivinen voimavara. Meidän tiimit tekevät yhteistyötä hyvin mutkattomalla tavalla.” Parceron Creative Director Robert Lindell kertoo.

Opiskelijan K-Plussan markkinointiin lähdettiin rohkealla otteella ja huumorilla. Ohjelma lanseerattiin onnistuneesti Makaronilla mennään -teemalla vuonna 2017. Opiskelijoiden antama positiivinen palaute on ollut selkeä viesti jatkaa kampanjaa samaan malliin niin sosiaalisessa mediassa kuin muussakin viestinnässä, kuten yliopistojen kampus-tapahtumissa.

”Opiskelijat ovat erityinen kohderyhmä, joiden ostokäyttäytymistä ohjaa luonnollisesti tuotteiden hinta, vaikka he myös arvostavat esimerkiksi K-ruokakauppojen laajoja luomutuotevalikoimia. Opiskelijan K-Plussan onnistunut markkinointi tuo jatkuvasti lisää uusia ohjelmaan liittyneitä”, kertoo ohjelmasta vastaava Key Account Manager Heli Åman.

Luovat ideat, asiakasymmärrys ja analytiikka ovat osoittautuneet tulokselliseksi kombinaatioksi. K-ryhmän in-house mediatoimisto suunnittelee ja ostaa mainostilat online-kanaviin. K-Plussan opiskelija-ohjelman markkinoinnissa on toteutettu omin voimin myös kohdennettua ulkomainontaa ohjelmallisen ostamisen keinoin, Parceron suunnittelemin sisällöin.

”Parceron ja K-Plussan toimintamallia kehitetään jatkuvasti entistä laajemmissa ja monipuolisemmissa sisältökampanjoissa, kuten brändi- ja pankkiyhteistyön markkinoinnissa. Vahva luottamussuhde Parceron kanssa antaa varaa haastaa, kritisoida ja luoda jotain täysin uutta, tuloksellisuutta unohtamatta”,  toteaa K-Plussan Brand Manager Anne Lumme.

Parcero on strategisesti ajatteleva markkinointiviestinnän kumppanisi. Toimimme vahvalla arvopohjalla, jalat maassa ja kanssamme on hyvä kehittää bisnestä. Missiomme on tehdä brändistäsi tunnettu ja luoda lisää myyntiä. Kaikki palvelut saman katon alta!

Tilaa kasvumarkkinoinnin vinkit suoraan sähköpostiisi!

Liity Parceron ystäväksi ja vastaanota arvokasta tietoa sisältömarkkinoinnin ja digitaalisen kasvumarkkinoinnin saralla. 

Kiitos liittymisestäsi! Saat meiltä sähköpostia tuota pikaa.