Asiakas

K-Plussa

Palvelut

Strateginen markkinointisuunnittelu
Konseptointi ja luova suunnittelu
Monikanavaiset kampanjatuotannot

Kanavat

Sosiaalinen media
SEM
Printti
Diginäytöt
Display-mainonta
TV

K-Plussa markkinointikumppanuus

Vuonna 2017 alkanut Parceron ja K-Plussan markkinointisuunnittelun yhteistyö on kasvanut sosiaalisen median sisällöntuotannosta kohti monipuolista markkinoinnin kumppanuutta. Kampanjoiden ideointi ja tuotanto perustuvat Parceron ja K-Plussan tiimien aktiiviseen yhteistyöhön, joka on johtanut onnistuneisiin luoviin kokeiluihin ja toteutuksiin. Parceron ja K-Plussan toimintamallia kehitetään jatkuvasti entistä laajemmissa ja monipuolisemmissa sisältökampanjoissa, kuten brändi- ja pankkiyhteistyön markkinoinnissa.

Vahva luottamussuhde Parceron kanssa antaa varaa haastaa, kritisoida ja luoda jotain täysin uutta, tuloksellisuutta unohtamatta

Anne Lumme, K-Plussa Brand Manager
Opiskelijan K-Plussa kampanjoiden markkinointimateriaalia
K-Plussa Elämysten kortti -kampanjan markkinointimateriaalia
K-Plussa yhdistä kortit -kampanjoiden markkinointimateriaalia
K-Plussan yhdistä kortit -kampanjoiden markkinointimateriaalia.