Asiakas
Fennia
Palvelut
Sisältömarkkinointi
Kanavat
Sosiaalinen media (FB, IG)
Fennia.fi
Natiivimarkkinointi (Sanoma, Alma Media)
Fennia on energinen ja empaattinen sataneljäkymppinen brändi, jonka missio on olla olemassa yrittämistä ja elämää varten. Tämä sirpakka seniori on kannustanut suomalaisia elämään omannäköistä elämää jo kauan ennen kuin itsenäinen Suomi näki päivänvalon.
Fennia on alun alkaen yrittäjien perustama vakuutusyhtiö ja tätä nykyä keskinäinen yhtiö: jokainen asiakas on myös omistaja, jonka hyväksi yhtiö toimii. Aito ja välittävä kumppanuus onkin ohjannut Fennian toimintaa alusta alkaen.
SISÄLTÖMARKKINOINNIN HAASTE
Tammikuussa 2023 Fennialla oltiin liikkeellä tositarkoituksella. Fennia halusi löytää sisältökumppanin, jolla olisi näkemystä ja strategista sisältöosaamista niin myötä- kuin vastamäessä. Rinnalle haluttiin kumppani, joka vastaisi hyvässä yhteistyössä muun muassa seuraavista asioista:
- eheän B2C-sisältökokonaisuuden suunnittelu kvartaalitasoisesti
- yksittäisten sisältöjen suunnittelu annettujen toiveiden mukaan
- B2C-tekstisisältöjen ja visuaalisten elementtien tuotanto ketterästi, joustavasti ja näkemyksellisesti Fennian verkkosivuille ja sisältöjen mainonnan materiaaleihin
- sisältöjen julkaisu verkkosivuille.
Sisältömarkkinoinnin ratkaisu
Me parcerot käärimme hihat ja kiillotimme näppikset. Laadimme fennialaisille omanlaisemme rakkauskirjeen – lukijaystävällisen ja asiakaslähtöisen sisältösuunnitelman, joka kiinnostaa, koskettaa ja saa klikkaamaan.
Parceron ja Fennian yhteistyön alkamisen jälkeen Fennian natiiviartikkelien lukijamäärä on kasvanut huikeat 220 % prosenttia ja kontaktihinta on laskenut merkittävästi, yli 20 % prosenttia.
Tiesimme, että näennäisen tylsä aihe, eli vakuutukset, koskettaa meistä kaikkia, sillä ne mahdollistavat omannäköisen elämän. Vakuutusten rinnalla kulkee koko elämän kirjo: perhe, koti, lemmikit, vaivalla hankittu omaisuus ja kallisarvoisin kaikista: oma terveys.
Tiesimme, mistä Fennian tulisi puhua: elämästä. Ihmisten elämäntarinoista, isoista ja pienistä asioista, vinkkejä, vastauksia, tukea ja tietoa tarjoten.
Tiesimme, että kokonaisuuden tulee olla selkeä ja monipuolinen, jotta se antaisi liikkumavaraa käsitellä hyvinkin erilaisia aiheita. Näimme, että Fennia voi ottaa isosti tilaa esimerkiksi inspiroivien ja informatiivisten sisältöartikkeleiden kentällä.
Lue lisää aiheesta: Miten tehdä onnistuneesti sisältömarkkinointia?
Lue lisää aiheesta: Miksi ostopolkua kannattaa optimoida yhdistämällä teknologia ja inhimillisyys?
“Parcero on luonut sisältöä, joka tukee tavoitteitamme ja näkyy positiivisesti liiketoimintamme mittareissa”
– Haluamme kiittää Parceron tiimiä erinomaisesta panoksesta liiketoimintamme mittareita tukevassa sisältömarkkinoinnissa. Tiimi on onnistunut luomaan sisältöä, joka selkeästi tukee tavoitteitamme ja näkyy positiivisesti liiketoimintamme mittareissa. Parceron keskeinen rooli on näkynyt paitsi tehokkaassa työskentelyssä myös ihmisten välisessä vuorovaikutuksessa, mikä on aina sujuvaa, sanoo Fennian markkinointipäällikkö Mari Kosonen.
Syksyllä 2023 Parceron ja Fennian kumppanuus on asettunut uomiinsa kuin vanhalla parilla konsanaan. On kuin olisimme aina olleet juuri tässä, yhdessä.
Tiesitkö, että Parcero on kolumbialainen slangisana, joka tarkoittaa hyvää ystävää? Lue lisää siitä, miten me parcerot pidämme ystävinä niin asiakkaitamme kuin tiimikavereitamme. Jos etsit markkinointiin kumppania tai ystävää, ota yhteyttä!