Asiakas
Ifolor
Palvelut
Konseptointi, monikanavaiset kampanjatuotannot
Kanavat
Online
TV
Printti
Luova kampanja vauhditti verkkokaupan myyntiä
Vuosi 2020 ja sen monet mutkat jäävät takuulla muistoihin: Amazon ja Australia paloivat helvetin liekeissä, pandemia varjosti koko maailmaa ja Trumpin valtakausi päättyi varsin hämmentävissä tunnelmissa. Mutta millaisia muistoja meille jää kuluneesta vuodesta?
Saimme Ifolorilta tehtäväksi nostaa kuvakirjojen myyntiä inspiroimalla ihmisiä näkemään vuosi 2020 uudenlaisin, positiivisin silmin ja tekemään näistä muistoista kuvakirjoja.
Asetimme yhdeksi tavoitteeksi aktivoida ne ihmiset, jotka eivät tavallisesti tee kuvakirjoja – kyseessä on erityislaatuinen vuosi ja se kuuluu pistää kansiin. Toinen tavoitteemme oli löytää oivallus, joka yllättää kohderyhmän laajemmin mediasta riippumatta.
Näiden pohjalta toteutimme Ifolorille monikanavaisen tunteisiin vetoavan kampanjan, jonka tavoitteena oli nostaa kuvakirjojen myyntiä. Tartuimme haasteeseen ja näytimme vuoden 2020 aivan uudenlaisin silmin. Samalla muistutimme, että myös poikkeusvuoteen mahtui monta muistoa, jotka ansaitsivat tulla painetuiksi kuvakirjaan.
Jopas oli vuosi -kampanja oli kaupallinen menestys, ja sen vaikuttavuus näkyi positiivisesti Ifolorin verkkokaupan myynnissä.