Marli Juissi

TikTokilla ja tuoreilla vaikuttajilla kaupallista menestystä

Asiakas

Marli Juissi

Palvelut

Konsepti- ja pakkaussuunnittelu
Vaikuttajamarkkinointi
Digitaalinen mainonta
Community Management
Sisällöntuotanto

Kanavat

Sosiaalinen media
YouTube

TikTokilla ja tuoreilla vaikuttajilla kaupallista menestystä

Yhteistyössä Marli Juissin kanssa olemme tehneet markkinointia sosiaalisissa medioissa ja tukeneet siinä sivussa vaikuttajamarkkinoinnin uusia kasvoja sekä valloittaneet TikTokin Top Ads -listan jo kahdesti. Marli Juissi Kesäsomettaja -pesti on yhdistänyt myös Nikon ja Santun eli yhden Suomen suosituimmista YouTube-kaksikoista.

Mutta mikä merkitys Juissi Kesäsomettajilla on brändin liiketoiminnalle?

Parcero oli jo Kesäsomettajien alkuaikoina sitä, mitä se on nykyisinkin – ketterä ja luonteva toimistokumppani, jolla on erittäin vahva ymmärrys sekä digitaalisista kanavista että niiden hyödyntämisestä brändimarkkinoinnissa. Olen ollut todella tyytyväinen pitkään jatkuneeseen yhteistyöhömme!

Nina Lindén

Brand and Communications Manager
Eckes-Granini Finland Oy Ab

Ponnahduslauta nuorille vaikuttajille jo vuodesta 2014

Marli Juissi on jo vuosien ajan sitoutunut vastuulliseen yhteistyöhön nuorten vaikuttajien kanssa. Kumppanimme rinnalla olemme saaneet tukea useiden suosittujen vaikuttajien ensiaskeleita kohti vaikuttajamarkkinoinnin huippua. Samalla olemme säilyttäneet Juissin johdonmukaisen brändityön, vaikka pysyttely vaihtuvan kohderyhmän suosiossa vaatiikin jatkuvaa uusiutumista ja kekseliäitä innovaatioita niin tuotteilta kuin markkinointiviestinnältä.

Kesäsomettajien joukkoon kuuluu myös erityisesti nuoren kohderyhmän rakastamat Niko ja Santtu, jotka ensimmäinen Kesäsomettaja-kausi toi yhteen jo vuonna 2014. Muutama vuosi myöhemmin heidän yhteisillä YouTube- ja Instagram-kanavillaan on jo yli 400 000 seuraajaa.

“Sosiaalisen median kasvu oli hyvin voimakasta 2010-luvun puolivälin Suomessa. Juissin kasvutarina onkin alunperin lähtenyt nuorten suosiosta skeittirampeilla, joissa litran Juissista tuli annospakkaus hyvää ja suoraan purkista nautittavaa mehua. Juuri siksi Juissille on ollut hyvin luontevaa osallistaa nuoret tekemään sisältöjä kesätyön merkeissä tuotteen aidossa käyttöympäristössä eli siellä, missä vietetään aikaa ystävien kanssa ja nautitaan kesästä.

Marli Juissi Kesäsomettajien ensimmäinen kausi starttasi kesällä 2014, jolloin se mahdollisti 15–17-vuotiaille mahdollisuuden kesätöihin. Idea vastuullisesta nuorisotyöstä työllistämällä ylitti uutiskynnyksen niin Suomessa kuin Euroopassakin, sillä alaikäisten on vaikea saada kesätöitä. Olen ollut onnellinen roolistani somettajien “varaäitinä” jo ensimmäisestä kaudesta alkaen, ja onneksi nyt myös muut yritykset ovat antaneet ihanille nuorille mahdollisuuden.

Parcero oli jo Kesäsomettajien alkuaikoina sitä, mitä se on nykyisinkin – ketterä ja luonteva toimistokumppani, jolla on erittäin vahva ymmärrys sekä digitaalisista kanavista että niiden hyödyntämisestä brändimarkkinoinnissa. Olen ollut todella tyytyväinen pitkään jatkuneeseen yhteistyöhömme!”

Nina Lindén – Brand and Communications Manager, Eckes-Granini Finland Oy Ab

YHTEISTYÖ NIKON JA SANTUN KANSSA HUIPENTUI OMAAN JUISSIIN

Keväällä 2020 juhlimme pitkäaikaista yhteistyötä Nikon ja Santun kanssa lanseeraamalla heille oman Juissi Going Bananas -brändimehun, jonka markkinointiviestinnän konseptin ja pakkaussuunnittelun toteutti Parcero. Suunnittelun lähtökohtana oli yhdistelmä Juissin sekä Nikon ja Santun omaa brändiä.

Going Bananas oli huikea myyntimenestys – varsinkin Nikon ja Santun kasvoilla varustettu purkki vietiin kirjaimellisesti käsistä. Lisäksi mehu sai valtavan suosion Juissin sosiaalisissa medioissa, joissa ylistettiin niin makua kuin Nikon ja Santun kuvin koristeltua pakkausta.

Juissi puhuttelee uutta kohderyhmää TikTokissa

Uusimme Kesäsomettajien konseptin vuonna 2020, sillä koimme heidän olevan korvaamaton osa Juissin nuorekasta ja osallistavaa brändiä. Uudet kesäsomettajat Unna, Lotta, Severi ja Aaron valloittivat kesän aikana nuorten suosiman TikTokin brändin uutena kanavana, jolloin Juissista kiteytyi taas entistä relevantimpi sen nykyiselle kohderyhmälle.

Kesällä 2020 somettajien TikTok-videot saavuttivat 190 000 orgaanista näyttökertaa. Yksi Lotan videoista sai jopa yli 113 000 näyttöä, mikä on kolmesti enemmän kuin Instagramissa parhaiten näyttökertoja saavuttaneet videot.

Juissin ja Kesäsomettajien TikTok-menestys sai tietenkin myös jatkoa kesällä 2021. Vuonna 2022 kesäsomettajien sijaan kesätöihin palkattiinkin Juissi Squad. Tutustu uudistuneeseen Juissi Squad -konseptiin!

kiinnostaako TikTok-markkinointi?