Asiakas
Cloetta, TV Mix
Palvelut
Konseptisuunnittelu, sisällöntuotanto
Kanavat
Sosiaalinen media
Viihdyttävin karkkisekoite
TV Mixin viesti luotiin brändin pääviestin ympärille; viihdyttävin karkkisekoite. Suunnittelussa huomioitiin sekä brändin ilme että nuorten trendit. Tuloksena oli uusi karkkistrategia, jossa brändin visuaalinen ilme rakennettiin värikkäiden karkkien ympärille. Trendit tuodaan selkeästi esiin luovissa sisältöratkaisuissa.
TV Mixin ilme henkii viihdettä ja luovuutta. Rakensimme selkeän ilmeen brändin ja tuotteen ympärille hyödyntämällä monipuoliset karkit ja niiden kirkkaat ja kiinnostavat värit. Visuaalinen linja erottautuu selkeästi kilpailijoista ja luo mielikuvan TV Mixin brändistä. Samalla ilme on muuntautumiskykyinen ja helposti hyödynnettävissä erilaisissa ilmiöissä ja trendeissä.
Tulokset
Brändin viesti on selkeä, tunnistettava ja kohderyhmää kiinnostava. TV Mixin Instagram-kanavan seuraajamäärä on kasvanut 315 %, ja reaktiomäärät jokaista postausta kohden ovat kasvaneet 560 %:lla.



