Blogi

Laajensimme tulospohjaiseen digitaaliseen mainontaan – kyseessä koko Suomen etu

By 13.2.2018 kesäkuu 15th, 2018 One Comment

Parcero on juuri täyttänyt 5 vuotta, ja näin esikouluiän kynnyksellä olemme päättäneet tarjota apuamme laajemmin digitaalisen markkinoinnin kentällä. Vahva osaaminen Facebook-mainonnasta on ollut meille tuttua koko viisivuotisen historiamme ajan, mutta kaupankäynnin siirtyminen entistä voimakkaammin verkkoon on saanut meidät viimeisen puolen vuoden aikana kasvattamaan digimarkkinoinnin tiimimme koon kaksinkertaiseksi. Uusina osaajina joukkoomme liittyivät analyytikko Mika ja hakukonemarkkinoinnin spesialisti Tia.  Nykyään Parceron palveluvalikoimaan sisältyy myös Google Adwords, joka yhdessä suoraan verkkokaupankäyntiin tähtäävän sosiaalisen median mainonnan kanssa tarjoaa yritykselle parhaita tuloksia.

“Haluamme olla mukana auttamassa suomalaisia yrityksiä markkinoimaan ja myymään verkossa entistä paremmin. On koko kansantalouden etu, että otamme täällä Suomessa ecommerce-osaamisessa ulkomaalaisten etumatkaa kiinni”, julistaa toimitusjohtaja Antti, joka on itse työskennellyt verkkokaupan sekä digitaalisen mainonnan parissa Alankomaissa Utrechtissa.

Suomalaisten yritysten markkinointipanostukset siirtyvät yhä enemmän digitaalisiin kanaviin, ja myös verkkokauppa kasvaa ja kansainvälistyy vauhdilla. Ulkomaiset yritykset tuovat mukanaan kilpailua, ja tuonti etenkin Kiinasta on kasvanut. “Viime kesänä digimarkkinoinnin tiimimme kasvatti erään hotelliketjun myyntiä peräti 73 % aikaisempiin vuosiin verrattuna. Vastataksemme asiakkaiden lisääntyneeseen kysyntään, olemme nyt viimeisen puolen vuoden aikana investoineet vahvasti tulospohjaisen mainonnan ja mediaoptimoinnin kasvattamiseen.”

Tulospohjainen mainonta kuuluu siis vastaisuudessa Parceron palveluvalikoimaan entistä vahvemmin. Toteutamme edelleen ”Kaikki saman katon alta” -mallia kuin ennenkin. Verkkokaupan markkinoinnin tuloksellisuus tarvitsee kumppanikseen vankkaa sisällöntuotannollista osaamista, josta Parcerolla on olemassaolonsa mittainen kokemus. Harva suomalainen toimisto on pystynyt rakentamaan kulttuurin, jossa luova suunnittelu ja ”diginörttiys” yhdistyvät aidosti. Me haluamme muuttaa tämän, sillä datan, luovuuden ja strategian liitto ovat tätä päivää.

Kiinnostuitko? Lue lisää, miten kasvatimme Holiday Inn -hotelliketjun myyntiä viime kesänä 73 %.

Olemme myös mukana Ecommerce + Shop Tech -messuilla 14.-15.3. Helsingin messukeskuksessa! Tule paikalle juttelemaan, mitä me voisimme tehdä juuri sinun verkkokauppasi tai digitaalisen liiketoimintasi myynnin kasvattamiseksi. Sisäänpääsy on maksuton.

Parcero on Suomen nopeimmin kasvavia sisältömarkkinointitoimistoja ja kuluttajavaikuttamisen edelläkävijä. Luomme sisältöjä, jotka vastaavat kohdekuluttajien arvoja ja joiden parissa he viihtyvät. Tavoitamme brändeille tärkeät kuluttajaryhmät kustannustehokkaasti viestinnällä, joka syventää brändisuhdetta ja tarjoaa virikkeen toimintaan!

One Comment

Tilaa kasvumarkkinoinnin vinkit suoraan sähköpostiisi!

Liity Parceron ystäväksi ja vastaanota arvokasta tietoa sisältömarkkinoinnin ja digitaalisen kasvumarkkinoinnin saralla. Saat meiltä postia n. kerran kuussa ja voit erota listalta milloin haluat.

Kiitos liittymisestäsi! Saat meiltä sähköpostia tuota pikaa.