Asiakaslähtöinen sisältömarkkinointi on tunnettuuteen ja sitouttamiseen tähtäävää jatkuvaa markkinointia, jossa kohderyhmä huomioiden luodaan brändille sopivaa, lisäarvoa tuottavaa sisältöä.
Onnistunut sisältömarkkinointi tarvitsee kiinnostavat sisällöt ja tehokkaan sisältöjen jakelun muun muassa mainonnan keinoin. Sisältömarkkinointi on yritykselle mahdollisuus tuoda brändin tarinaa esiin lukijaa kiinnostavalla tavalla, ilman kärkästä myyntipuhetta.
MITEN LUODAAN HYVÄ SISÄLTÖSTRATEGIA?
Onnistuneen sisältömarkkinoinnin taustalla on sisältöstrategia. Mitä sisältöjä, kenelle ja miksi? Me autamme luomaan yrityksille sisältöstrategioita, joista löytyvät onnistumisen avaimet:
- Kohderyhmien tunnistaminen ja määrittely, jotta sisältöjen yleisö on kirkkaana mielessä
- Brändi-identiteetti, jota sisältöjen avulla voidaan muokata
- Tavoitteet, jotka kertovat mitä sisällöillä halutaan saavuttaa
- Jakelukanavat, joissa sisällöt tavoittavat oikean kohderyhmän
Sisältömarkkinointi avaimet käteen -palveluna
Kiinnostaako sisältömarkkinointi sosiaalisessa mediassa? Kauttamme saat sisällöntuotannon, yhteisönhallinnan ja somemainonnan. Tuotamme myös sisältöjä verkkosivuille ja uutiskirjeisiin. Parceron riveistä löytyy useampikin pitkän tekstin ammattilainen. Näppiksistämme syntyvät niin verkkosivutekstit kuin inspiroivat sisältöartikkelit.
Lue lisää: Miten luoda osuvaa luovaa sisältöä ostopolun jokaiseen vaiheeseen?
Haluatko jutella sisältömarkkinoinnin ulkoistamisesta Parcerolle? Ota yhteyttä!
Fennia
Fennia halusi löytää sisältökumppanin, jolla olisi näkemystä ja strategista sisältöosaamista. Parceron ja Fennian yhteistyö on vuoden kuluessa synnyttänyt lukijoita kiinnostavia ja menestyneitä sisältöjä, joiden taustalta löytyy selkeä sisältösuunnitelma.
TutustuMiten tehdä sisältömarkkinointia tänään?
Sisältömarkkinointiin on vuosien varrella tullut jatkuvasti uusia formaatteja ja kanavia. Jos tuntuu, että on vaikeaa tietää mitä kannattaa sanoa ja missä, lue blogijuttu sisältömarkkinoinnista.