Strategialla selkeät suuntaviivat brändimielikuvaan ja tulosten maksimointiin

 

Me haluamme auttaa sinua luomaan strategian ja konsepteja, jotka saavat kohderyhmäsi sitoutumaan brändiisi, rakastumaan sisältöösi ja tekemään markkinointia puolestasi.

Laadimme kanssasi huolellisen brändistrategian, sisältöstrategian tai digitaalisen markkinoinnin kasvustrategian, joka selkeyttää markkinointisi mission ja tulevaisuuden vision. Tämän analyysin pohjalta valitsemme tehokkaimmat keinot liiketaloudellisten tavoitteiden saavuttamiseksi.

Sisältöstrategia on selkeä työkalu joka auttaa tavoittedesi saavuttamisessa

Kirjalliseen muotoon laadittu sisältöstrategia kertoo sinulle miksi, miten ja millaisia sisältöjä organisaatiosi tulisi tuottaa. Se on dokumentti, jonka avulla viestinnän suuntaviivat on helppo kiteyttää koko henkilökunnalle ja tarvittaessa sidosryhmille.

Hyvin laadittuun sisältöstrategiaan kuuluvat tärkeimpinä osina brändi, kohderyhmä, ostajapersoonat,  sisältöteemat ja näiden pohjalta laaditut sisältökonseptit.  Sisältökalenteri ja -suunnitelma taas auttavat käytännön toteutuksessa. Voimme auttaa myös monille haasteita tuottavissa vaiheissa eli käytännön sisällöntuotantotyössä, mainonnassa ja analytiikassa, sekä tarvittaessa somekanavien ylläpidossa.

Tarjoamme myös kattavasti koulutusmahdollisuuksia.

Sisältömarkkinoinnin sykli

 

Optimaalisesti toteutetussa sisältömarkkinoinnissa on otettu huomioon kaikki vaiheet.

sisältömarkkinoinnin sykli

Onko projekti mielessä?

Antti Jokela

Ota yhteyttä Anttiin!

+358 50 362 1744
antti.jokela@parcero.fi

Caset

K-Plussa markkinointikumppanuus

K-Plussa markkinointikumppanuus

Kekkilä markkinointikumppanuus

Kekkilä markkinointikumppanuus

Technopolis: UMA Workspace; sosiaalisen median strategia, ylläpito ja kansainvälisesti skaalautuva markkinointi

Technopolis: UMA Workspace; sosiaalisen median strategia, ylläpito ja kansainvälisesti skaalautuva markkinointi

Ketterä, tuloksellinen ja luova – kaikki palvelut saman katon alta

Luova suunnittelu

Viestintäkonseptit
Markkinointikampanjat
Sisältömarkkinointi
Sosiaalinen media
Tapahtumat & elämykset

Growth Hacking

Inbound-markkinointi
Sosiaalisen median mainonta
Google-mainonta
SEO / CRO
Ohjelmallinen Display
Markkinoinnin automaatio
Analytiikka

Strategia

Sisältöstrategia
Markkinoinnin strategia
Kohtaamisstrategia

Koulutukset ja workshopit

Sosiaalinen media
Digitaalinen mainonta
Kasvumarkkinointi
Elämyksellinen markkinointi