Strategialla selkeät suuntaviivat brändimielikuvaan ja tulosten maksimointiin

 

Me haluamme auttaa sinua luomaan strategian ja konsepteja, jotka saavat kohderyhmäsi sitoutumaan brändiisi, rakastumaan sisältöösi ja tekemään markkinointia puolestasi.

Laadimme kanssasi huolellisen brändistrategian, sisältöstrategian tai digitaalisen markkinoinnin kasvustrategian, joka selkeyttää markkinointisi mission ja tulevaisuuden vision. Tämän analyysin pohjalta valitsemme tehokkaimmat keinot liiketaloudellisten tavoitteiden saavuttamiseksi.

Sisältöstrategia on selkeä työkalu joka auttaa tavoittedesi saavuttamisessa

Kirjalliseen muotoon laadittu sisältöstrategia kertoo sinulle miksi, miten ja millaisia sisältöjä organisaatiosi tulisi tuottaa. Se on dokumentti, jonka avulla viestinnän suuntaviivat on helppo kiteyttää koko henkilökunnalle ja tarvittaessa sidosryhmille.

Hyvin laadittuun sisältöstrategiaan kuuluvat tärkeimpinä osina brändi, kohderyhmä, ostajapersoonat,  sisältöteemat ja näiden pohjalta laaditut sisältökonseptit.  Sisältökalenteri ja -suunnitelma taas auttavat käytännön toteutuksessa. Voimme auttaa myös monille haasteita tuottavissa vaiheissa eli käytännön sisällöntuotantotyössä, mainonnassa ja analytiikassa, sekä tarvittaessa somekanavien ylläpidossa.

Tarjoamme myös kattavasti koulutusmahdollisuuksia.

Sisältömarkkinoinnin sykli

 

Optimaalisesti toteutetussa sisältömarkkinoinnissa on otettu huomioon kaikki vaiheet.

sisältömarkkinoinnin sykli

Referenssit

Planti – Maukas salaisuus on nyt paljastettu!

Planti – Maukas salaisuus on nyt paljastettu!

Auran Sinappi – Makujen maakuntamatka

Auran Sinappi – Makujen maakuntamatka

Planti Cooking – Hyvää hyvän puolesta

Planti Cooking – Hyvää hyvän puolesta

K-Plussa markkinointikumppanuus

K-Plussa markkinointikumppanuus

Kekkilä markkinointikumppanuus

Kekkilä markkinointikumppanuus

Arla #MunUnelma

Arla #MunUnelma

Kauppakeskus Mylly – Tervetuloa Suomen Milanoon

Kauppakeskus Mylly – Tervetuloa Suomen Milanoon

Cloetta: Tupla Stash

Cloetta: Tupla Stash

Lisää blogista

Ajankohtaista

Oletko Parceron uusi Copywriter?

Copywriter hei... Etsimme luovaan tiimiimme jämäkkää ja idearikasta copywriteria määräaikaiseen pestiin (1.8.–31.12.2020). Meillä voit työskennellä…
Blogi

Mainontaa Pinterestissä – mikä, miksi ja miten?

Pinterest – mikäs juttu tämä olikaan? “Pinterest is the visual discovery engine. Our mission is…
Blogi

Kieli on markkinoijan vahvin ase – mutta kuinka pitkälle se taipuu?

Sosiaalinen media on kielen temmellyskenttä, jossa vallitsevat viidakon lait. Anarkiaa lähentelevä tekstikenttä ei kuitenkaan tarkoita,…
Blogi

Työterveyslaitos valitsi Parceron digimainonnan kumppaniksi

Parcero valikoitui kovan seulan läpi Työterveyslaitoksen uudeksi mainonnan kumppaniksi. Työterveyslaitos on työhyvinvoinnin asiantuntija, joka tekee…

Ketterä, tuloksellinen ja luova – kaikki palvelut saman katon alta

Luova suunnittelu

Viestintäkonseptit
Markkinointikampanjat
Sisältömarkkinointi
Sosiaalinen media
Tapahtumat & elämykset

Digitaalinen markkinointi

Growth hacking
Google-mainonta
Sosiaalisen median mainonta
SEO / CRO
Ohjelmallinen Display
Inbound-markkinointi
Analytiikka

Strategia

Sisältöstrategia
Markkinoinnin strategia
Kohtaamisstrategia

Koulutukset ja workshopit

Sosiaalinen media
Digitaalinen mainonta
Kasvumarkkinointi
Elämyksellinen markkinointi