Strategialla selkeät suuntaviivat markkinointisi tavoitteille

Toimiva strategia katsoo tulevaisuuteen! Kumppanuus kanssamme pohjautuu aina asiakkaan liiketoimintatilanteen ymmärtämiseen strategisella tasolla. Tämän pohjalta autamme valitsemaan tehokkaimmat markkinointiviestinnän keinot ja oikean kokoiset investoinnit liiketaloudellisten tavoitteidesi saavuttamiseksi.

Yhdessä luomme markkinointistrategian, sisältöstrategian tai digitaalisen markkinoinnin strategian sekä selkeytämme markkinointisi mission ja tulevaisuutesi vision.

Ihanuus, ihan uus!
Luovuus, luovu ja luo uus!
Tulevaisuus, tule uus!

Vesa Auvinen

Markkinointistrategia – saavuta markkinoinnin tavoitteesi

Markkinointistrategia on pitkän tähtäimen suunnitelma, joka rakentuu yrityksesi liiketoimintastrategian tueksi. Strategiassa pureudumme organisaatiosi toimintamalleihin, vallitsevaan markkinatilanteeseen ja kohderyhmään sekä määrittelemme yrityksellesi uniikki arvolupauksen – eli sanoitamme, mitä erityistä tarjottavaa yritykselläsi on kilpailijoihisi verrattuna. Markkinointistrategiassa määrittelemme myös organisaatiosi markkinoinnilliset tavoitteet.

Yhdessä asiakkaidemme kanssa olemme luoneet ja toteuttaneet markkinointistrategioita etenkin pk-yrityksille useilla eri B2C- ja B2B-toimialoilla. Esimerkkejä tällaisten asiakkaidemme toimialoista ovat esimerkiksi elintarviketeollisuus, vähittäiskauppa, asiantuntijapalvelut, toimitilat, rakentaminen ja digitaaliset palvelut.

 

Sisältöstrategia – puhuttele kohderyhmiäsi oikein

Kirjalliseen muotoon laadittu sisältöstrategia kertoo sinulle miksi, miten ja millaisia sisältöjä organisaatiosi tulisi tuottaa. Lopputuloksena on dokumentti, jonka avulla viestinnän suuntaviivat on helppo kiteyttää koko henkilökunnalle ja tarvittaessa myös muille sidosryhmille.

Hyvin laaditun sisältöstrategian tärkeimpiä osia ovat brändi, kohderyhmä, ostajapersoonat, sisältöteemat ja näiden pohjalta laaditut sisältökonseptit. Sisältökalenteri ja -suunnitelma taas auttavat käytännön toteutuksessa.

Luovan ja ja digitaalisen mainonnan ammattilaisemme ovat valmiita auttamaan organisaatiotasi myös monissa markkinoinnin haasteellisissa vaiheissa aina käytännön sisällöntuotannossa mainontaan ja analytiikkaan sekä tarvittaessa somekanaviesi ylläpidossa.

Ota yhteyttä ja kysy lisää!

Referenssejä

Myllyn Parhaan Someleipurit: leipomalla kasvua sosiaalisessa mediassa

Myllyn Parhaan Someleipurit: leipomalla kasvua sosiaalisessa mediassa

Planti – Maukas salaisuus on nyt paljastettu!

Planti – Maukas salaisuus on nyt paljastettu!

Auran Sinappi – Makujen maakuntamatka

Auran Sinappi – Makujen maakuntamatka

Planti Cooking – Hyvää hyvän puolesta

Planti Cooking – Hyvää hyvän puolesta

K-Plussa markkinointikumppanuus

K-Plussa markkinointikumppanuus

Kekkilä markkinointikumppanuus

Kekkilä markkinointikumppanuus

Arla #MunUnelma

Arla #MunUnelma

Kauppakeskus Mylly – Tervetuloa Suomen Milanoon

Kauppakeskus Mylly – Tervetuloa Suomen Milanoon

Lisää blogista

Art Director rekry 2020
Ajankohtaista

Hei Art Director, tuu ny töihin sieltä

Hei Art Director... Nyt haetaan kovan luokan AD:tä, joka haluaa tehdä hyvää mainontaa. Ja jolla…
Ajankohtaista

Rakennamme parempaa huomista Planet Companyn rinnalla

Parcero on mukana rakentamassa parempaa huomista yhteistyössä Planet Companyn digitaalisen markkinoinnin konsulttina ja hyvien tekojen…
html koodia mukamas
Blogi

HTML5-bannerin lyhyt oppimäärä

Tässä artikkelissa avaamme oven animoitujen ja interaktiivisten HTML5-bannerien maailmaan sekä niiden toimintaperiaatteisiin, käyttökohteisiin ja hyötyihin.…
Blogi

Mainontaa Pinterestissä – mikä, miksi ja miten?

Pinterest – mikäs juttu tämä olikaan? “Pinterest is the visual discovery engine. Our mission is…

Ketterä, tuloksellinen ja luova – kaikki palvelut saman katon alta

Luova suunnittelu

Viestintäkonseptit
Markkinointikampanjat
Sisältömarkkinointi
Sosiaalinen media
Tapahtumat & elämykset

Digitaalinen markkinointi

Growth hacking
Google-mainonta
Sosiaalisen median mainonta
SEO / CRO
Ohjelmallinen Display
Inbound-markkinointi
Analytiikka

Strategia

Sisältöstrategia
Markkinoinnin strategia
Kohtaamisstrategia

Koulutukset ja workshopit

Sosiaalinen media
Digitaalinen mainonta
Kasvumarkkinointi
Elämyksellinen markkinointi