Twitter-mainonta

Twitteriä on aina pidetty edelläkävijänä ja sen suurin tarkoitus on herättää keskustelua. Twitteriä hyvin kuvaava sana onkin reaaliaikaisuus. Senpä takia mainostaminen siellä sopii täydellisesti yrityksille, jotka hakevat samaa.

Twitterillä on noin 320 miljoonaa aktiivista käyttäjää ympäri maailmaa.

Mainosten kohdentaminen perustuu kanavassa muun muassa maantieteellisen sijainnin, kielen, kiinnostuksen kohteiden, seurattujen käyttäjätilien tai tiettyjen avainsanojen mukaan. Twitterin yksi viesti voi olla 280 merkkiä pitkä.

Twitteriä on aina pidetty edelläkävijänä ja sen suurin tarkoitus on herättää keskustelua. Twitteriä hyvin kuvaava sana onkin reaaliaikaisuus. Senpä takia mainostaminen siellä sopii täydellisesti yrityksille, jotka hakevat samaa.

Twitterin avulla onnistuu tavoittamaan erilaisia ihmisiä ja organisaatioita helposti. Se on hyvä kanava tavoittaa asiantuntijoita, mielipidevaikuttajia ja yhteiskunnallisia päättäjiä. Kun yritys mainostaa Twitterissä, voi se kerätä seuraajia omalle sivulleen, ohjata ihmisiä yrityksen verkkosivuille, kerätä liidejä tai jopa kasvattaa verkkokaupan myyntiä.

Hyvä Twitter-mainos on visuaalisesti näyttävä, ajankohtainen ja usein myös huomioita herättävä.

Haluatko tietää lisää? Kysy asiantuntijoiltamme!

Onko projekti mielessä?

Ota yhteyttä Ilkkaan!

Kaikki palvelut saman katon alta!

Tarjoamme asiakkaillemme kokonaisvaltaisia markkinointiviestinnän palveluja ja luovia ratkaisuja, joilla liiketoiminta aidosti kehittyy kohti haluttuja tavoitteita.

Parcerolla näemme liiketoimintasi mahdollisuudet aina osana laajempaa muuttuvaa yhteiskuntaa ja digitaalista maailmaa – ja niitä mahdollisuuksia on paljon.

Sisältöstrategia ja suunnittelu
Digitaalinen mainonta
Sisällöntuotanto ja luovat toteutukset
Koulutukset
Tapahtuma-
markkinointi

parcerolive.fi