Kun etsit kampanjat ja konseptit suunnittelusta jalkautukseen hoitavaa mainostoimistoa, lähetä kaveripyyntö Parcerolle. Saat kumppanin, joka tekee tuloksellista markkinointiviestintää.
”Parcero on osoittautunut meille sopivaksi kumppaniksi, jonka kanssa arvot ja ammattimainen tekeminen kohtaavat. Välillä mietin pitääkö huolestua, kun yhdessä tekeminen on hauskaa. Todellakin parcerot ovat ne markkinoinnin hyvät tyypit, ystävät eli parcerot. Arvostan sitä, että asiakasta kuunnellaan ja haastetaan, lisäksi tekeminen on laadukasta.
Juho-Jari Laine
Asiakaspalvelupäällikkö
Okartek
Markkinoinnin palvelut yhdeltä kumppanilta
Parcero on kolumbialainen slangisana, joka tarkoittaa hyvää ystävää. Me parcerot pidämme ystävinä niin asiakkaitamme kuin tiimikavereitamme. Uskomme yhdessä tekemisen voimaan ja sen tuomaan lisäarvoon.
Liittyi tarpeesi mihin markkinoinnin osa-alueeseen tahansa, parcerot tekevät markkinointia asiakkailleen kokonaisvaltaisesti. Autamme esimerkiksi tunnistamaan ja ratkaisemaan markkinoinnin kehittämisen paikkoja. Erityisen lähellä sydäntämme on kehittää markkinoinnin tuloksellisuutta ja vaikuttavuutta yhdistämällä luova suunnittelu, strateginen ajattelu ja markkinoinnin data.
- Kampanjoiden ja konseptien luova suunnittelu
- Digitaalinen markkinointi strategiasta jalkautukseen
- Sisältömarkkinointi
- Sosiaalinen media yhteisönhallinnasta mainontaan
- Brändin kehittäminen ja brändiuudistukset
Yhteistyö on ollut saumatonta ja olemme jakaneet yhteisen halun jatkuvaan kehittämiseen, mikä digitaalisessa markkinoinnissa on hyvän seurannan avulla mahdollista.
Venla Tynys
Marketing Manager
Talliosake
Yhteistyö mainostoimiston kanssa
Yksittäisten markkinointitempausten sijaan me katsomme isompaa kuvaa. Markkinointikumppanuuteen sitoutumalla on mahdollista saavuttaa seuraavia hyötyjä:
- Strateginen ymmärrys kasvaa ja kehittyy yhteistyön aikana, mikä tukee jatkuvaa kehittymistä.
- Tavoitteiden asettaminen ja tuloksellisuuden seuranta on helpompaa, kun markkinoinnin toimenpiteet suunnitellaan yhdessä pidemmälle aikavälille.
- Ostopolun eri vaiheet on huomioitu sisällöissä ja markkinointitoimenpiteissä. Brändillisen ja taktisen tekemisen määrä on sopivassa suhteessa. Erityisesti sellaisten tuotteiden tai palveluiden markkinoinnissa, jossa ostopolku on pitkä, tuo pidemmän aikavälin yhteistyöllä tehtävä markkinointi merkittävää lisäarvoa.
- Ajan ja rahan säästäminen, kun työt on keskitetty yhdelle kumppanille. Yhteiset toimintatavat tuovat toimintaan tehokkuutta, kun odotusarvot ja vastuut työnjakoineen asettuvat uomiinsa.
- Yhteistyö on joustavaa. Markkinointikumppanuutta voidaan yhteistyön aikanakin skaalata ja räätälöidä. Haluamme vastata asiakkaan tarpeisiin muuttuvissakin tilanteissa.
Mainostoimisto Helsinki
Vilhonvuorenkatu 11 D, 6. krs,
00500 Helsinki
Soita ja sovitaan kahvittelut
+358 50 362 1744
Mainostoimisto Turku
Linnankatu 36, 1.krs,
20100 Turku
Soita ja sovitaan kahvittelut
+358 44 085 6268