Luovuuden ja datan yhdistävä mainostoimisto

PARCERO

Kun etsit kampanjat ja konseptit suunnittelusta jalkautukseen hoitavaa mainostoimistoa, lähetä kaveripyyntö Parcerolle. Saat kumppanin, joka tekee tuloksellista markkinointiviestintää.

”Parcero on osoittautunut meille sopivaksi kumppaniksi, jonka kanssa arvot ja ammattimainen tekeminen kohtaavat. Välillä mietin pitääkö huolestua, kun yhdessä tekeminen on hauskaa. Todellakin parcerot ovat ne markkinoinnin hyvät tyypit, ystävät eli parcerot. Arvostan sitä, että asiakasta kuunnellaan ja haastetaan, lisäksi tekeminen on laadukasta.

Juho-Jari Laine

Asiakaspalvelupäällikkö
Okartek

Markkinoinnin palvelut yhdeltä kumppanilta

Parcero on kolumbialainen slangisana, joka tarkoittaa hyvää ystävää. Me parcerot pidämme ystävinä niin asiakkaitamme kuin tiimikavereitamme. Uskomme yhdessä tekemisen voimaan ja sen tuomaan lisäarvoon.

Liittyi tarpeesi mihin markkinoinnin osa-alueeseen tahansa, parcerot tekevät markkinointia asiakkailleen kokonaisvaltaisesti. Autamme esimerkiksi tunnistamaan ja ratkaisemaan markkinoinnin kehittämisen paikkoja. Erityisen lähellä sydäntämme on kehittää markkinoinnin tuloksellisuutta ja vaikuttavuutta yhdistämällä luova suunnittelu, strateginen ajattelu ja markkinoinnin data.

Yhteistyö on ollut saumatonta ja olemme jakaneet yhteisen halun jatkuvaan kehittämiseen, mikä digitaalisessa markkinoinnissa on hyvän seurannan avulla mahdollista.

Venla Tynys

Marketing Manager
Talliosake

Yhteistyö mainostoimiston kanssa

Yksittäisten markkinointitempausten sijaan me katsomme isompaa kuvaa. Markkinointikumppanuuteen sitoutumalla on mahdollista saavuttaa seuraavia hyötyjä:

  1. Strateginen ymmärrys kasvaa ja kehittyy yhteistyön aikana, mikä tukee jatkuvaa kehittymistä.
  2. Tavoitteiden asettaminen ja tuloksellisuuden seuranta on helpompaa, kun markkinoinnin toimenpiteet suunnitellaan yhdessä pidemmälle aikavälille.
  3. Ostopolun eri vaiheet on huomioitu sisällöissä ja markkinointitoimenpiteissä. Brändillisen ja taktisen tekemisen määrä on sopivassa suhteessa. Erityisesti sellaisten tuotteiden tai palveluiden markkinoinnissa, jossa ostopolku on pitkä, tuo pidemmän aikavälin yhteistyöllä tehtävä markkinointi merkittävää lisäarvoa.
  4. Ajan ja rahan säästäminen, kun työt on keskitetty yhdelle kumppanille. Yhteiset toimintatavat tuovat toimintaan tehokkuutta, kun odotusarvot ja vastuut työnjakoineen asettuvat uomiinsa. 
  5. Yhteistyö on joustavaa. Markkinointikumppanuutta voidaan yhteistyön aikanakin skaalata ja räätälöidä. Haluamme vastata asiakkaan tarpeisiin muuttuvissakin tilanteissa. 

Mainos­toimisto Helsinki

Vilhonvuorenkatu 11 D, 6. krs,
00500 Helsinki

Soita ja sovitaan kahvittelut
+358 50 362 1744

Mainos­toimisto Turku

Linnankatu 36, 1.krs,
20100 Turku

Soita ja sovitaan kahvittelut
+358 44 085 6268

 

Ota yhteyttä

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.