Blogi

Parcero Awards 2017, vuoden kohutuin tapahtuma

By 1.2.2018 kesäkuu 12th, 2019 No Comments

Lokakuun 2017 alussa Parcerolla heräsi ajatus – lukuisat vuoden aikana asiakkaille toteutetut kampanjat ja projektit sekä niiden takana oleva kehitysprosessi ja tiimin panos ansaitsisivat oman, erityisen tilaisuuden. Tilaisuuden, joka keskittyisi siihen, että vuoden onnistuneimmat projektit esiteltäisiin syvemmin kaikille parcerolaisille, jotka eivät kiireisen vuoden takia olleet ehtineet tutustua toistensa merkityksellisiin töihin. Näin sai alkunsa Parcero Awards.

Syyskuun alussa toimiston jo valmiiksi ahtaita nurkkia täyttämään oli saapunut joukko intoa puhkuvia harjoittelijoita. Me harkkarit saimmekin vapaat kädet ja tehtäväksemme toteuttaa ensimmäisen Parcero Awardsin, jonka tavoitteena olisi tutustuttaa parcerolaiset vuoden mielenkiintoisimpiin caseihin ja tämän lomassa nautiskella maittavasta ruoasta, juomasta sekä kaikkein tärkeimpänä – toistemme seurasta.

Laitoimme hihat heilumaan niin paikan ja teeman valinnan, budjetoinnin kuin muidenkin yksityiskohtien suhteen, ja muiden töiden lomassa oli hauskaa viikottain kokoontua salaisiin kokouksiin suunnittelemaan illan ohjelmaa sekä muita yksityiskohtia palkinnoista punaviinin valintaan. Tapahtuman oli tarkoitus olla yllätys koko tiimille – illan agendasta tiesivät ainoastaan strategit, joille olimme uskoneet tärkeän tehtävän merkityksellisimpien casejen valinnasta ja niiden esittämisestä.

Kutsut koko tiimille lähtivät vain pari viikkoa ennen pääpäivää. Illan oli tarkoitus koota yhteen koko joukko ja näin lievittää loppuvuoden työstressiä yhdessäolon merkeissä. Vielä tapahtumapäivän aamuna kokosimme uuden toimistomme keittiössä Ikean kalusteita, joita oli samana aamuna saapunut kokonainen kuorma-autollinen keittiön lattiaa täyttämään. Olihan pöydät ja tuolit saatava kasaan iltaa varten. Tässä vaiheessa meinasi iskeä epätoivo, tulisiko illasta sittenkään mitään.

Koko ilta ja ensimmäinen Parcero Awards oli kuitenkin paljon enemmän kuin olimme osanneet edes kuvitella. Herkullinen ruoka, upeat koristelut ja lämmin tunnelma tekivät illasta ikimuistoisen. Strategit esittelivät kukin itseltään vuoden parhaat caset, joista sitten äänestimme voittajan. Parhaan casen tittelin ja upean palkinnon itselleen pokkasi Arlan Etsimässä unelmia -kampanja, johon voi tarkemmin tutustua täällä: https://www.arla.fi/artikkelit/mun-unelma/.

Ilta inspiroi meitä kaikkia aivan uudella tavalla, oli mahtavaa tutustua työkavereiden aikaansaannoksiin sekä huomata, kuinka upea joukko meitä Parcerolla työskenteleekään. Me harkkarit olemme kiitollisia, että saimme tilaisuuden toteuttaa ensimmäisen Parcero Awardsin juuri kuten halusimme ja voimme vain olla ylpeitä siitä, että mekin saamme kutsua itseämme parcerolaisiksi. ❤

SaveSave

KIRJOITTAJASTA

Nuksu, Ville, Essi, Janette, Mika ja Anna – Parceron syksyn 2017 upeat, ihanat ja valloittavat traineet.

Parcero on Suomen nopeimmin kasvavia sisältömarkkinointitoimistoja ja kuluttajavaikuttamisen edelläkävijä. Luomme sisältöjä, jotka vastaavat kohdekuluttajien arvoja ja joiden parissa he viihtyvät. Tavoitamme brändeille tärkeät kuluttajaryhmät kustannustehokkaasti viestinnällä, joka syventää brändisuhdetta ja tarjoaa virikkeen toimintaan!

Tilaa kasvumarkkinoinnin vinkit suoraan sähköpostiisi!

Liity Parceron ystäväksi ja vastaanota arvokasta tietoa sisältömarkkinoinnin ja digitaalisen kasvumarkkinoinnin saralla. 

Kiitos liittymisestäsi! Saat meiltä sähköpostia tuota pikaa.